вторник, 27 юни 2017 г.

РЕВЮ: Aura Face Contour Palette


През последните месеци се появиха много мои козметични любимци и продукти, за които искам да ви разкажа по-подробно. И тъй като в YouTube не успявам да ви спомена за всички тях, реших тук да е полето ми за изява.
Вече поне от половин година палитрата за лице на AURA е незаменима част от ежедневния ми грим. Помня как я видях в няколко видеа и не ми трябваше много време, за да реша, че я искам. 
Като за начало опаковката много ми харесва - стабилна е, с голямо огледало и дори се усеща някак луксозно в ръката. Бих сменила само механизма за затваряне, малко хлабав ми се струва. 




Съдържанието, обаче, ми е любимата част. Това са 4 прекрасни цвята, които можете да използвате както за лице, така и за очи. Пигментацията е по-слаба, но за мен това даже е плюс. Ако сте начинаещи в грима и не ви бива особено с контуриращите продукти, тази палитра ще ви позволи лесно да се научите да ги използвате. Преливането е удоволствие, защото става с няколко замаха на четката. Количеството продукт е по 4 гр във всеки рефил.
А сега малко повече за отделните цветове.
Първият е бананова пудра, фиксираща грима под очите. Не я използвам често, особено пък по предназначение. По-скоро ми влиза в употреба като сенки за очи.
Вторият е хайлайтър. Достатъчно пигментиран и много красив. Като цвят е по-скоро розов, има забележими блестящи частици, които на слънчева светлина се преливат божествено.



Третият цвят ми е най-любим. Усещам как скоро ще му стигна дъното и просто настоявам марката да го пусне като отделен продукт. Ще се влюбите в него, ако имате по-светла кожа. Стои много нежно, красиво и има по-студен подтон.
Последният цвят от палитрата използвам също рядко, защото ми е доста тъмен. Ползвам го за грима на очите си или пък контурирам с него, когато съм направила някой вечерен образ.

Цената на палитрата е 14.49 лв.
Моята е в цвят FAIR, но също така се предлага и по-тъмен вариант - DARK.

Надявам се ревюто да е било интересно и полезно за вас. Споделете ми кои продукти от AURA вие харесвате. Да ви кажа, аз съм влюбена и в четките им!

Благодаря ви за вниманието и слънчев ден.



xo
Iff

1 коментар:

  1. За пръв път попадам на тази палитра, но изглежда наистина впечатляваща! А и цената и е особено добра. Въпреки че не съм с много светла кожа, даже изобщо не мога да я нарека светла, смятам ,че по-тъмните нюанси ще ми допаднат. Определено за контуриране предпочитам кафеви цветове, но със студени, сиви подтонове.

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?