четвъртък, 16 февруари 2017 г.

REVIEW: The Body Shop Moringa Cream Body Scrub

В последните месеци сериозно се запалих по The Body Shop и не пропуснах да пробвам ексфолианта с моринга* на марката, който ми бе предоставен за проба от Маркови парфюми. Затова, ако имате интерес към този продукт и искате да разберете мнението ми за него - продължавайте да четете.




Ще бъда честна, най-много в продукта ми хареса неговият аромат - хем сладък, хем толкова свеж и цветен. Дори успява да се задържи за няколко часа върху кожата, а в банята след него ухае страхотно. Частиците са дребни и ексфолират по-нежно кожата, затова на моменти го използвах почти всеки ден. Кожата след него наистина беше мека, гладка и добре почистена. Единственият недостатък според мен е количеството. Стигна ми за доста малко време, сигурно към 10 пъти. Ако ги правиха в по-големи разфасовки, щях да съм най-щастлива.
Опаковката между другото също е страхотна, затваря се добра и е много здрава. Въобще The Body Shop винаги са ме радвали с готини опаковки, прекрасни аромати и много качествени продукти. Като този не е изключение. Ако искате нежен и ефективен ексфолиант - този е точно за вас. Ако път сте любители на по-едрите почистващи частици, най-вероятно няма да ви хареса . Въпрос на вкус е според мен.
Линк към продукта от сайта можете да намерите тук.

Надявам се това кратко ревю да е било интересно и полезно за вас.
Ще се радвам да ми споделите в коментарите кой е вашият любим продукт от марката.



Until Next Time
Iff




*Продуктът ми беше предоставен от PR. 
Мнението ми за него е безпристрастно
и базирано на лични впечатления.
Публикацията не е спонсорирана.

1 коментар:

  1. Продуктите на The Body Shop са наистина страхотни. Много си харесвам!

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?