четвъртък, 5 януари 2017 г.

Любими червила І Fall/Winter 2016-2017

Време е за първата публикация за новата година и защо да не я посветим на червилата? Дълго време сахлаг повече балсами, след това пък гланцове. 2016 за мен беше годината, в която се влюбих в повече червила от всякога. А днес смятам да ви разкажа за четирите, които най-много обичам през тези студени месеци. 


За никой сигурно не е изненада, че цветовете са по-тъмни и наситени. Ами зима е. Кога, ако не сега? Първото червило, което в интерес на истината открих още през 2015-та, е от марката Wet and Wild. За мен този цвят е най-точното определение за зимно червило - тъмен, винен, наситен, дълбок. Завършекът е кремав, но аз пък все още не съм се обсебила от всичко матово. Трайността, както се предполага, не е от най-добрите, но на този цвят аз прощавам всичко. Сериозно. Цялостният ви грим и визия могат моментално да се променят само с това червило. Много е секси и дръзко. Номерът е Е522А Dark Wine.
Любимец номер две е течното червило тип лак от Rouge Edition AQUA Laque серията на Bourjois. Него предпочитам да нанасям като тинт, защото ми идва твърде гланцово. Слагам малко от продукта върху устните, разнасям с пръст и за няколко часа имам страхотни, червеникави устни. Така червилото даже е по-трайно. Цветът е номер 05 Red my lips.
Последните две са от марката Essence и ще ви издам една малка тайна - скоро можете да ги видите в клип за годишните ми любимци, върху който работя тази седмица. Та първото е в цвят 05 и ми напомня за така наречените суфлета. Матово е, но не на 100%. Същото бих казала и за второто червило, което е номер 02 от матовата серия на марката. То е най-любимото ми в момента, слагам го почти всеки ден. Бих го определила като розов нюд, идеално за ежедневен грим. Като трайност също много ми харесва, изтрива се равномерно и без проблем ще издържи някое друго похапване или кафе.

Това бяха четирите червила, спечелили сърцето ми през тези студени месеци. А кои са вашите?


Until Next Time

Iff

1 коментар:

  1. Първото червило определено ми допада много! Обожавам тъмните, наситени винени нюанси. Стоят прекрасно особено на момичета с тъмна коса и лек тен.

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?