четвъртък, 17 ноември 2016 г.

REVIEW: Nuxe Rich Day Cream Dry Skin



Здравейте! Днешната тема е доста актуална за сезона, защото е свързана с един супер хидратиращ крем за лице на NUXE*, който ми бе предоставен от сайта Маркови парфюми
Нека първо уточня какъв тип е моята кожа и от каква грижа се нуждае. С две дума тя е доста капризна. Лятото е комбинирана към мазна, а зимата става суха и чувствителна. Вече доста се застуди, затова хидратацията и специалните грижи стават неизменна част от бюти рутината ми. Денем предпочитам нещо по-леко, а вечер - супер хидратиращо, често дори масло за лице.

Този крем обичам да използвам повече вечер, тъй като богатата му и хидратираща формула кара лицето ми към средата на деня да лъщи в Т-зоната. А това не е особено приятно. Ако кожата ви е супер суха, няма проблем да го използвате и денем, но аз съм му отредила позицията на мой нощен крем. Много ми харесва ароматът му - нежен, леко доловим. Попива много бързо, не се усеща върху кожата и я прави изключително мека. Със сухите участъци по кожата ми се справя за дни. Кремът на NUXE се превърна в един от най-любимите ми, спечелвайки ме с формулата си и страхотните резултати след него. Използвах го дори, когато имах хрема и носът ми започна ухасно да се бели и боли (неприятно, но всички ние боледуваме и сигурно сте се сблъсквали с този проблем). Нанасях го на сухите участъци и за точно два дни вече бях забравила за проблема. Хареса ми и това, че не щипеше както ми се е случвало с други кремове.
В следващите няколко реда можете да видите пълният състав на продукта. Той не съдържа парабени и има висок процент натурални съставки.



СЪСТАВ:
AQUA/WATER, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, DIMETHICONE, GLYCOL PALMITATE, OCTYLDODECYL MYRISTATE, ARACHIDYL ALCOHOL, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, BEHENYL ALCOHOL, PARFUM/FRAGRANCE, TOCOPHEROL, BENZYL ALCOHOL, BUTYLENE GLYCOL, ARACHIDYL GLUCOSIDE, CAPRYLOYL GLYCINE, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, POLYSORBATE 60, SORBITAN ISOSTEARATE, TETRASODIUM EDTA, DEHYDROACETIC ACID, THEOBROMA CACAO (COCOA) CALLUS POWDER , AGERATUM CONYZOIDES LEAF EXTRACT, LIMONIUM NARBONENSE FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, LIMONENE, CITRONELLOL, GERANIOL, ISOEUGENOL [N2202/C].


Като обобщение ще кажа, че съм много доволна от този крем. Когато свърши, задължително ще се сдобия с още една опаковка.
Линк към продукта от сайта можете да намерите тук.


Спокойна вечер от мен и не забравяйте да отделяте специално внимание на кожата си, особено сега.



Until Next Time



Iff





*Продуктът ми беше предоставен от PR.
Мнението ми за него е безпристрастно
и базирано на лични впечатления.
Публикацията не е спонсорирана.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?