неделя, 20 ноември 2016 г.

REVIEW: NUXE BIO-BEAUTÉ BEAUTY TRAVEL KIT



Тази есен успях да пробвам доста неща на марката NUXE и открих няколко безспорни любимци. Част от тях са сред тези сладки мъничета от био серията на марката. Исках да пробвам няколко неща, затова реших направо да си взема миниатюрните им версии за пътуване. Цената на комплекта е около 20лв.

Първият продукт е мицеларната вода, която съдържа портокалова вода.  98,9% от съставките й са натурални, а 51,7% - органични. Ухае много приятно и определено има някаква цитрусова нотка. Харесва ми много и как почиства грима - бързо, лесно и не дразни очите. Дори се справя с най-упоритите ми спирали и очни линии.

Следващият продукт е 24-часова хидратираща емулсия с мандарина. Това се превърна в любимият ми дневен крем. Много е лек, попива бързо и хидратира страхотно кожата. Ползвам го цяла есен и със сигурност ще си купя пълноразмерната опаковка. Не съдържа парабени. 98,8% от съставките му са натурални, а 72,4% - органични. 

Третият продукт от комплекта е ексфолиант с горски плодове. Той според мен е най-интересният продукт, защото съдържа истински семена от малина. Когато го използвах за пръв път, останах доста изненадана. Има и други, по-малки частици, които много приятно ексфолират кожата. Тези от малина пък са много малко и според мен не правят нищо. Но пък ароматът е супер приятен. 98,8% от съставките на ексфолианта са натурални, а 72,4% - органични.

Продукт номер четири е интензивен подхранващ крем за ръце. Най-много ми хареса това колко бързо попива, почти мигновено. След него кожата на ръцете ми наистина е подхранена, но не мисля, че прави нещо свръхестествено. 98,7% от съставките му са натурални, а 17,2% - органични.

И последният продукт от комплекта е тонизиращият крем за тяло за експресна хидратация. Консистенцията му е много лека и попива доста бързо. Ухае много приятно, но ароматът не се задържа дълго върху кожата. 98,8% от съставките му са натурално, а 24,3% - органични.

Като обобщение ще кажа, че продуктите за лице ми харесаха много повече от тези за тяло. Кремът и мицеларната вода смятам за закупя отново, а за останалите не съм напълно сигурна. Според мен не бяха нещо по-особено и отличаващо се. Но пък идеята, че ползвам продукти, които имат по-хубав, натурален и изчистен състав, ми дава една доза спокойствие, че наистина се грижа за своята кожа.

Бих се радвала да ми споделите вашите любими продукти от NUXE.


Until Next Time

Iff

1 коментар:

  1. От доста време се каня да пробвам продуктите Nuxe. Определено тази статия добавя още едно "ЗА".

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?