петък, 25 ноември 2016 г.

♡ LONDON BEAUTY HAUL ♡


Ако ме следвате в Instagram, сигурно знаете, че миналата седмица летях до Лондон и останах там за няколко дни. Естествено не пропуснах да разгледам дрогериите там и да си купя няколко неща. Едни от тях бяха планирани, а други - напълно спонтанни. Гледах да не вземам твърде много неща, тъй като имах ограничение в багажа, а и си бях набелязала няколко чайчета, вкусотийки и дрехи. Затова ако ви е интересно какво си купих от Лондон, продължавайте да четете.





Започвам с няколко неща, които целенасочено исках да купя - продукти от марката The Body Shop. Доста се въртях и умувах, но пък съм доволна от избора си. Купих си два душ гела. Единият е с аромат на грейпфрут, а другият - на арган. Ухаят прекрасно и нямам търпение да стигна до тях. Шампоана с банан пък исках от супер много време и съм много щастлива най-сетне да го пробвам. На първо място миризмата му е страхотна! За сега съм го използвала няколко пъти и не мога да направя някакви изводи относно действието му. Но имам желание да направя ревю на любимите си продукти от марката. 
Сред безбройните намаления видях и тази огромна опаковка от сухия шампоан на Batiste. Харесвам оригиналната версия, затова си купих нея. Излезе ми супер изгодно, промоциите в Англия са жестоки. 
Не можах да подмина и това супер сладко кремче за ръце. Опаковката му е очарователна и ухае много приятно. Марката е Leafy & Lovely.





Последната покупка се оказа най-любима и нещо, което искам от доста време. Това е палитрата на Urban Decay Naked 2 Basics. Много се чудих между 1 и 2, за миг дори се реших на някоя от големите палитри, но все пак сметнах, че едно мъниче с най-нужните цветове би било по-разумна покупка. А студените нюанси на втората версия сякаш ми отиват повече. Доволна съм и я ползвам всеки ден с най-голям кеф.
Ден преди да замина случайно видях KIKO и сърце не ми даде да го подмина. Имам два лака от марката, в които съм влюбена и исках някой грим продукт. Купих си две единични сенки. Едните са бронзови, с много красив блясък и топъл нюанс. Цветът е номер 12. Другите също са блестящи, а цветът е номер 09. Бих го определила като нещо между сребристо и маслинено. Не подминах и лаковете им за нокти, както вече разбрахте доста ги харесвам. Привлече ме най-много този цвят на люляк, съдържащ преливащи се златисти частици. На живо изглежда изключително красиво и интересно. А за финал беше това червило от кремавата серия на марката, цветът е номер 926. Изглежда супер подходящо за по-студените месеци.
Много съм щастлива, че успях да се най-сетне да пробвам нещо от марката COLLECTION. До колкото знам тя се предлага само в Англия, а продуктите са бюджетни и доста качествени. Избрах си този кремообразен хайлайтър във формата на стик (или модерно казано "чъби"). Цветът е 01 Pearl Sheen. Очарована съм от продукта - нанасянето става супер лесно и равномерно. Страхотен е за ежедневен грим, тъй като е доста дискретен. Придава леко и нежно сияние на кожата, без да се натрапва. Откакто съм се върнала го използвам всеки ден. 





Друго нещо, което си взех от COLLECTION е тази спирала. В началото си мислех, че е черна, но тя се оказа в цвят Brown/Black. Въобще не съжалявам. Изглежда супер естествено, но и подчертава страхотно миглите. Четчицата й е силиконова и много удобна за нанасяне на туша. Това също е продукт, който вече ползвам всеки ден.
Сенките за очи са ми сред любимите грим продукти, затова не пропуснах да си взема тези две мъничета от MUA. Цветовете са Chestnut и Champagne, като последния ползвам и в ролята на хайлайтър. Очаквайте гримове с тях и мнение в следващите публикации/клипове.




Carmex също беше продукт, с който исках да се върна от Лондон. Имам оригиналната версия в стик и съм страшно доволна. Този път реших да пробвам ягодката им в тубичка, която ми стана още по-любима. Сериозно, за мен Carmex е най-добрият продукт за сухи устни.
Спонтанно пък се сдобих с този руж от непознатата за мен марка Natural Collection в цвят Sweet Cheeks и това сладко кремче за ръце на марката Sweet Snuggles, ухаещо на ванилия. Обичам да пробвам нови неща, а промоциите ми дават допълнителен тласък за това. 
Лакчето на NAIS INC пък беше подарък в декемврийският брой на английския GLAMOUR. Цветът е Tate, идеален за сезона.

И ето няколко суотчове, за да видите как изглеждат част от продуктите.




Надявам се публикацията да е била интересна за вас. Част от продуктите със сигурност ще видите в следващи публикации и клипове, но ще ми е интересно да разбера кои ви интересуват най-много. Споделете ми в коментарите за кои от тях бихте бихте искали ревю.
Благодаря ви, че ме четете и лека вечер от мен.



Until Next Time

Iff

2 коментара:

  1. Прекрасен пост!
    Много обичам да те чета, дори и да не оставям коментари! Лъха много топлина от постовете ти, и не на последно място - грамотността е нещо, на което адски държа, когато чета един блог и константните грешки ме отказват веднага от него. Ти обаче си безупречна! <3
    С удоволствие да си ползваш всички придобивки!

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?