вторник, 13 септември 2016 г.

REVIEW: Bourjous І Radiance Reveal Concealer & Rouge Edition Aqua Laque Lipstick


Здравейте! Днес реших да ви разкажа за 2 продукта от Bourjois*, които тествам вече около месец и ми бяха предоставени от сайта Парфюми. Те са доста нови на пазара като за коректора бях чувала много хубави отзиви, затова нямах търпение да ги пробвам. Ако искате да разберете какво е мнението ми за тях на този етап, продължавайте да четете.


Bourjois Radiance Reveal Concealer
За този продукт говореха доста момичета и как да не му се прииска на човек да види за какво иде реч след толкова положителни отзиви. Опаковката е първото нещо, което ме спечели. Много ми харесва дизайна и матовото усещане. Също така се затваря много плътно и добре. Като консистенция е много лек и течен, но пък има добра покривност. Страхотен е за под очите, но не и за скриване на по-изявени тъмни кръгове. По-скоро е за озаряване на погледа и създаване на по-свеж вид. Като трайност със сигурност не е 24 часа, но при мен издържа около 5-6 часа, естествено, когато е фиксиран с пудра. Като цяла много ми харесва и го ползвам с голямо удоволствие. Линк към продукта от сайта можете да намерите тук.

Bourjois Rouge Edition Aqua Laque Lipstick, 05 Red My Lips
Вторият продукт на марката, който ме заинтригува, беше това течно червило. То не е така хвалено в ютуб и блог пространството, но пък ми беше любопитно да го пробвам. Има супер лека текстура и въобще не се усеща върху устните. Ако го нанесете плътно, вади страхотен цвят и блясък, но аз предпочитам да го ползвам като тинт. Нанасям няколко капчици върху устните и с пръст разнасям. Получава се супер естествено и красиво. Освен това така е и по-трайно. Линк към продукта от сайта можете да намерите тук.



Until Next Time.


Iff



*Продуктите ми бяха предоставени от PR.
Мнението ми за тях е безпристрастно
и базирано на лични впечатления.
Публикацията не е спонсорирана.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?