петък, 12 август 2016 г.

Ревю на слънцезащитни продукти І Sun Dance



Все още е лято, въпреки че почти половината от август вече се изниза. Затова аз продължавам серията си с ревюта на слънцезащитни продукти.
И днес ще си говорим за марката Sun Dance, която е представена в дрогерии DM. 


Още от миналата година имам този слънцезащитен крем и съм затвърдила впечатленията си от него. Той има среден фактор на защита - SPF 20. Не е типичното 50, което трябва да използваме лятото, но аз го предпочитам в не толкова слънчевите и горещи дни. Има много лека консистенция, нанася се лесно и попива много бързо. Страхотен е за града, без проблем слагам грим върху него и се чувствам комфортно след това. Кожата ми, която лятото се омазнява много бързо, се изглежда много добре и не лъщи толкова.
Най-много го харесвам за града,но и на морето не веднъж не е спасявал. Минусът е, че въобще не е водоустойчив и доста лесно се отмива във водата. Затова решите ли да го вземете с вас на почивка, не забравяйте след всяко къпане да се намажете отново.

СЪСТАВ: AQUA, OCTOCRYLENE, C12-15 ALKYL BENZOATE, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, DICAPRYLYL CARBONATE, TITANIUM DIOXIDE (NANO), TOCOPHERYL ACETATE, TRIACONTANYL PVP, VP/HEXADECENE COPOLYMER, PHENOXYETHANOL, PANTHENOL, PARFUM, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, COCO-GLUCOSIDE, AMINOMETHYL PROPANOL, MALTODEXTRIN, DISODIUM EDTA, SIMETHICONE, XANTHAN GUM, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, BENZYL ALCOHOL, TOCOPHEROL.


Като обобщение ще кажа, че съм много доволна от крема и със сигурност ще разгледам другите слънцезащитни продукти на марката.
Можете ли да ми препоръчате някой?


Until Next Time

Iff

1 коментар:

  1. Sun Dance ще се окажат много добри слънцезащитни продукти. Тази година пробвах такъв, само че спрей и съм много доволна. :))

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?