събота, 20 август 2016 г.

Ревю на слънцезащитни продукти І A-DERMA



За мен лятото почти приключи, затова бързам да ви разкажа за последния слънцезащитен продукт, който използвах през последните месеци. Това е флуидът на A-Derma с много висок слънцезащитен фактор 50+*. 


Започвам с опаковката, която е много удобна, малка, компактна и съдържа 40 мл. продукт. Срокът на годност е 6 месеца след отваряне. Флуидът е водоустойчив и не съдържа парабени.

Самият продукт е насочен към това не само да защитава кожата от вредните слънчеви лъчи, но и да я хидратира. Консистенцията му не е много течна, дори усещам нещо маслено в нея. Разнася се лесно, но попива бавно и в началото не усеща малко некомфортно върху кожата. На опаковката е написано, че флуидът е подходящ за нормална до смесена кожа, но аз не съм съгласна. Върху моята смесена кожа има лъщящ ефект, затова бих го препоръчала за суха и нормална.
Също така не ми хареса да го нася в града, когато съм с грим. Нужни са ми доста слоя пудра, за да матирам кожата си след него. Също така не ми харесва как продуктите за лице се нанасят и блендват върху него. Доста по-трудно е. 

Какво е крайното ми мнение?
Продуктът не е лош, но не бих си го купила, защото не подходящ за моята кожа. Препоръчвам го за плаж, заради високата му защита и водоустойчовстта, но не и за носене под грим.


СЪСТАВ:
Water (Aqua), C12-15 Alkyl Benzoate, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol [Nano], Cetearyl Isononanoate, Diisopropyl Adipate, Isodecyl Neopentanoate, Bis-Ethylhexyloxyphenol, Methoxyphenyl Triazine, Diethylhexyl Butamido Triazone, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Potassium Cetyl Phosphate, Decyl Glucoside, C10-18 Triglycerides Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Avena Sativa (Oat) Sprout Oil, Benzoic Acid, Caprylyl Glycol, Disodium Edta, Parfum (Fragrance), Glutamic Acid, Glyceryl Behenate, Glyceryl Dibehenat, Propylene Glycol, Silica Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Tribehenin, Xanthan Gum.



Until Next Time.

Iff



*Продукът ми беше предоставен от PR.
Мнението ми за него е безпристрастно
и базирано на лични впечатления.
Публикацията не е спонсорирана.

1 коментар:

  1. В такъв случай и аз пропускам..моята кожа също е смесена. :)

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?