понеделник, 25 юли 2016 г.

REVIEW: Kiko Milano Nail Polish



Здравейте! Днес е време да направя ревю на два лака, които използвам вече почти 2 месеца и обожавам. Дълго време исках да пробвам нещо на Kiko, а лаковете са една голяма моя слабост, затова бях така развълнувана, когато ми попаднаха в ръчичките.
Притежавам два цвята в розовата гама - 251 и 283


251, Peony Pink
Прекрасен розов цвят, който наистина напомня божур. Съдържа красиви блестящи частици - розови, лилави и съвсем малко сребристи. Много е интересен и бих казала, че супер много прилича на Jam n Jelly от Essie. Разлика има, естествено, но тя е повече в нюанса на розовото. Този на Kiko е по-светъл, по-студен и има една идея повече лилав блясък. 
Лакът е доста наситен, но са му нужни 2 слоя, за да разкрие пълния си "потенциал". Има красив гланцов завършек и страхотна трайност.

283, Dark Coral Pink
Този цвят пък ми напомня на Watermelon от Essie, но по-коралов и розов вариант. Толкова е наситен, ярък, красив. Нужен му е точно един слой, за да направи невероятно покритие както от шишенцето. Това лято е един от най-любимите ми цветове. Също така има гланцов завършек и много добра трайност, както и 251.



СЪСТАВ: ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, BENZOPHENONE-3, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, POLYVINYL BUTYRAL, CITRAL, CI 60725 (VIOLET 2).

Като за пръв досег с лаковете на Kiko съм очарована. Качеството им е страхотно, цветовете интересни и наистина си заслужават. Единствената ми забележка е към четката им, която не е толкова малка, но пък съм свикнала с големите и удобни на Essie. А вие използвали ли сте лакове на марката? Кои бихте ми препоръчали?


Until Next Time


Iff




Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?