петък, 22 юли 2016 г.

Eveline І Nail Therapy Professional



Обичам да лакирам ноктите си и съм опитвала доста продукти. Имам любими, но и такива, които повече няма да купя. И все пак често обичам да експериментирам и да си купувам нещо ново, надявайки се тайно да не е поредното ми разочарование. За пръв път си купих продукт от серията Nail Therapy Professional на Eveline преди година и беше точно топ лакът 3в1. Тогава останах със смесени впечатления от него, но ето че повторих покупката си. Ако искате да разберете впечатленията ми от него, а също и от така известната база 8в1, продължавайте да четете.

Eveline топ лак 3в1


Какво обещава? 
Да изсъхне за 60 сек., втвърдяване, стягане, блясък и да издържи до 7 дни.

Моите впечатления:
Вече ви споменах, че съм използвала този топ лак и преди. Още тогава забелязах колко бързо изсъхва, не за минута, но за 5 със сигурност. Той наистина ми дава увереност, че маникюрът ми няма да се размаже 30 мин. след нанасяне. И това е основното му предимство. Трайността на топ лака е доста слаба, бих му дала максимум 3 дни, след това вече картинката не е толкова красива. Придава блясък, но не този гел ефект, който всички така обичаме. Изглежда красиво, но можеше и по-добре да е. Миналата година не го харесах, тъй като в шишенцето се образуваха мехурчета, които после оставаха върху ноктите ми. А това правеше маникюра меко казано отвратителен. Затова не го разклащайте. В никакъв случай!
Цената му е около 3-4 лв.
Заслужава ли си?

Ако често сменяте лака си - да. Изсъхва бързо, ще издържи 2-3 дни. Ако пък ви е нужна трайност - не ви го съветвам.


Eveline балсам за нокти 8в1

Какво обещава?
Незабавна регенерация на ноктите. Общо взето тотално да ги съживи.
Моите впечатления:
Рядко намирам продукт, който наистина да прави това, което обещава. А този го направи. Това е едно чудо в шишенце, което превърна ноктите ми от тънки, чупливи и постоянно разслояващи се в здрави, дълги и красиви. Никога не съм имала толкова дълги нокти и съм изумена. Обожавам го. Но както споменах в едно видео - възможно е ефекта да не е 100% от него. През последните месеци пия витамини и хранителни добавки, които също са ориентирани към това да подхранват ноктите. Но съм сигурна, че този балсам за нокти "има пръст в работата". Най-малкото не съм единствената, която е така доволна от него.
Как работи продукта?

Трябва в продължение на 4 дни да нанасяте по един слой от него и след това да изтриете с лакочистител. Аз правих процедурата месец и през това време не се лакирах въобще. След този месец използвам продукта като база преди основния цвят. 
Цената на този продукт също е около 4лв.
Заслужава ли си?
Да! Не съм чувала някой да не е получил поне минимален ефект. Ако пък вземе и не проработи при вас, няма да изгубите много пари. Аз поне действах на този принцип.
И все пак след като приключа с тази опаковка, смятам да направя малка почивка от него. Колкото и да е прекрасен един продукт, не смятам, че е хубаво да го използваме непрекъснато.



Надявам се информацията да е била полезна за вас. А вие използвали ли сте тези продукти или други на марката?


Until Next Time.

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?