понеделник, 25 юли 2016 г.

3 любими продукта от Rimmel London



Днес отново си говорим за любимци и този път е време за една марка, която години наред обичам - Rimmel London. Наистина не беше лесно да избера само 3 продукта, но пък се събраха неща, които ползвам с голямо удоволствие.



1. Stay Blushed! 
Няма по-готин продукт за лятото от този - течен руж, който се разнася много лесно, дори с пръсти, не се усеща върху кожата и изглежда супер естествено. Моят е в цвят 001 Pop of Pink. 

2. Червило от серията Kate
Смея да твърдя, че точно червилата са най-популярният продукт на марката. Не съм чувала лоши отзиви за тях. Те са бюджетни, качествени, има ги в най-различни цветове и видове. И постоянно излизат нови. Моето е в телесен цвят - 03, подходящо за всеки един случай и грим. Стои супер красиво върху устните и дори трайността му е добра, въпреки че не е матово. Сигурно е един от най-използваните ми продукти за устни.

3. Лакове от серията с Rita Ora

Тук е малко на късмет, но ако той е на ваша страна, ще се сдобиете със страхотен лак. Купувала съм доста лакове от тази серия, но най-успешни са ми тези два - светло син (Pillow Talk) и телесен (Lets Get Nude). Белият, която вече ми засъхна, също е много добър.
Съхнат много бързо, затова трябва да сте бързи при нанасянето. Успешните варианти са доста наситени и може да минете с един слой, максимум два. Трайността им е добра, а цената им е супер достъпна (често са и на промоция в дрогериите).



Надявам се тези кратни пулбикации да са ви интересни. Очаквайте скоро и други любими продукти на любими марки. Напишете ми в коментарите, ако искате да видите конкретна.


Until Next Time.

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?