сряда, 20 юли 2016 г.

3 любими продукта от Maybelline



Продължавам поредицата с три любими продукта от марка и днес ще си говорим за Maybelline. Много харесвам продуктите на марката и често си купувам нещо ново. Харесвам спиралите, лаковете, червилата им, затова ми беше много трудно да избера само три (сигурно ще направя и част 2).



1. Основа за грим Baby Skin
Споменавала съм във видео колко много харесвам този продукт в комбинация с фдт на Loreal. Прави кожата изключително гладка, прикрива порите и създава прекрасна основа за фдт, bb или сс крем. Но колкото и страхотна да е, гледам да на е я използвам често, тъй като съдържа силикон. И все пак винаги й се доверявам при специални случаи, защото знам, че няма да ме разочарова.


2. Коректор Fir Me, #15
Най-любимият ми коректор ever. Има много лека консистенция, нанася се лесно (дори с пръст) и не се събира във фините линии (освен, ако не е много топло навън). Най-много го харесвам в зоната под очите, тъй като страхотно озарява погледа и ми кара да изглеждам наспала се. Има много добра покривност и не изсушава кожата ми. Със сигурност ще си го купя отново, когато свърши.


3. Молив за устни Color Drama, 510 Red Essential
Не съм почитателка на матовите червила, защото в повечето случаи ги усещам много некомфортно. Но това червило е изключение. Много е приятно, не изсушава устните и не се усеща неприятно. Трайността му е великолепна - изчезва бавно и равномерно, оставяйки лек тинт накрая. Също така се нанася лесно и прецизно, тъй като е във формата на молив, който може да се остри. Обикновено слагам тъмните червила с четка, но в този случай тя не ми е нужна.
Самият цвят е толкова красив и наситен, обожавам го. Друг голям плюс е достъпната му цена - около 5лв.



Until Next Time

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?