сряда, 13 юли 2016 г.

REVIEW: Schwarzkopf Live Color XXL



Здравейте! Днешната тема е една боя за коса, върху която "точих лиги" толкова дълго време, но най-сетне се осмелих и искам да споделя впечатленията си с вас. Смятам, че мина доста време и имам какво да ви кажа. 

Какво представлява тази боя?
Тази не е като повечето бои на пазара. Освен с лудите си цветове, тя се различава и с трайността им. Те определено не се задържат дълго, а и самият производител не ни обещава това. Напротив, те сякаш са за това да се видим с шантав цвят и след 2-3 измивания да се радваме на лекият му нюанс. Както стана и при мен.

За кого е предназначена боята?
Момичета със светла коса. Ако сте с тъмна коса, едва ли ще постигнете желания резултата. Ще се наложи първо да я изсветлите, а след това да я използвате. Тъмно русата коса е прага според мен, но ако имате желание - опитайте. Губите само 8-9 лв. 




Как се използва?
В кутията ще намерите самата боя, 2 сашета с балсам и инструкции. Използвате боята от тубата, ако искате наситен цвят или я смесвате с малко балсам за по-пастелен нюанс. Аз добавих малко балсам, но не стана пастелно.
Първо измивате косата си с шампоан, по стандартния начин. Не слагате балсам. Леко я подсушавате с хавлия и нанасяте боята. Аз сложих на половината си коса, на краищата.
Завивате във фолио и оставяте така за 30 мин. (малко звучи като рецепта вече хаха).
Отмирате с хладка вода и нанасяте балсама. И ето ви щура коса!

Първо се боядисах с тази розова боя, номерът е 093. Резултатът беше невероятен, но до 4 измивания леко избледня. Повечето пъти мих косата си с гореща вода, но забелязах, че с хладка пада по-малко от боята. И да, свиквайте, че всичко около вас ще е в розово (или в избрания от вас цвят). Но се пере. 




Колко издържа?
Яркият цвят - малко, но остатъчният нюанс издържа доста време. На кутията пише, че 28 измивания съвсем ще изчезне.
Аз се боядисах преди 2 седмици с номер 096, който е предназначен само за най-светлите коси и не хвана така добре както розовото. Но пък направи косата ми с лек лилав цвят, който много харесвам.

Какво е крайното ми мнение?
Харесва ми и бих се боядисвала пак. Интересно е, лесно, не изсушава косата ми и се отмива лесно. Ако не се харесате, след 2-3 месеца няма да има следа от тях (надявам се де).


Надявам се ревюто да е било полезно за вас. Споделете ми дали сте ползвали тази боя или подобни. Кои са ви любими?


Until Next Time.

Iff











5 коментара:

  1. Цветът изглежда супер през първия ден.Жалко, че не съм със светла коса, бих пробвала :)

    ОтговорИзтриване
  2. Жалко , че в БГ се предлагат само 3 цвята от тази серия. Аз си взимам от UK малиново червено, което сега ще видя колко ще задържи като цвят.

    ОтговорИзтриване
  3. Вече май са 5, поне така ми се струва.

    ОтговорИзтриване
  4. Какъв цвят е 096 номер защото и аз знам само за 3 цвята

    ОтговорИзтриване
  5. Аз си взех silvar за руса коса абсолютно нищо не ми хвана, пълен буклук е боята,а и цената е доста висока без никакви резултати

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?