понеделник, 27 юни 2016 г.

Ревю на тестери І La Roche-Posay

От доста време не бях правила ревю на продукти и днес реших да ви споделя мнението си за няколко тестерчета от La Roche-Posay.
Сигурно повечето от вас знаят за кампанията на марката, в която можете да си вземете безплатно тестери според вашия тип кожа и при покупка на един от продуктите да получите подарък. Аз успях да пробвам и трите комплекта, които бяха представени.
Ако ви е интересно какво мисля за продуктите, които се съдържаха в тях, продължавайте да четете.



Комплект 1 - Нетолерантна кожа, предразположена към алергии

Toleriane Ultra Fluide
Започвам с продукта, който най-много ми хареса и искам дори да си закупя в пълен размер. Той е за нетолерантна кожа, предразположена към алергии. Консистенцията му е много лека, попива бързо, няма аромат и не се усеща върху кожата. Още след 2-3 ползвания (тестерът беше достатъчно голям за повече, а освен това е нужно съвсем малко количество) усетих кожата си по-малко зачервена, по-гладка, успокоена и чувстваща се значително по-добре. Кремът я хидратираша достатъчно, но не я правеше мазна. Според мен е перфектен за момичета с комбинирана кожа.

Toleriane Ultra
По идея е същият като този по-горе, но ми се стори по-лека версия. И този ми хареса, но другият си ми остана фаворит.
От същата серия се предлага и крем за околоочния контур.

Toleriane Teint, spf 25
Това е фдт за чувствителна кожа и се предлага в 4 цвята. Цветът на тестерът не беше моя, но пък реших да пробвам колко комфортен ще е върху кожата. Дойте ми мазничък и не бих го препоръчала на момичета с комбинирана или мазна кожа. За суха и нормална може да е подходящ. Има добра покривност, няма аромат.



Комплект 2 - Хидратираща грижа за чувствителна кожа

Hydreane крем с термална вода
Хидратиращ крем, който се предлага в 3 вида: за нормална към смесена, суха и много суха кожа. Тестерът в комплекта беше за първия тип кожа. Консистенцията беше много лека, приятна и попиваше бързо, но не беше достатъчно хидратиращ. Бих пробвала този за по-суха кожа.

Hydraphase Intense
Това е по-интензивна версия на горния крем и се предлага в 4 вида: за нормална кожа, за суха кожа, с UV защита и за околоочния контур. Отново пробвах първия вид, но този път ми хареса повече от към хидратиране. Мисля, че е страхотен за лятото, защото не се усеща върху кожата и не я омазнява допълнително.

Hydreane BB Creme, spf 20
Това е като кремът, но с цвят и spf. Хареса ми като усещане върху кожата, но се предлага само в един цвят (до колкото разбрах), който ми идва малко тъмен.


Комплект 3 - Чувствителна кожа, предразположена към зачервяване

Rosaliac Ar Intense
Кремчето е за чувствителна кожа, предразположена към зачервявания. Има лек цвят и е нужно наистина минимално количество за цялото лице. По-мазничък е, но попива сравнително бързо. Усещането преди да попие е малко странно в началото, като някаква маска. Лятото едва ли бих го препоръчала, но пък правеше кожата мекичка и гладка.

Roseliac CC Creme, spf 30
Това ми е вторият най-любим продукт от тестерчетата. Стори ми се като по-лека версия на крема по-горе, но с цвят. Прикрива добре някакви малки несъвършенства върху кожата и страхотно изравнява тена. Предлага се в един цвят, който в началото може да ви се стори доста тъмен, но след като се разнесе някак се превръща в цвета на кожата. Много приятно се усеща и изглежда добре върху кожата. Този продукт също бих си закупила в цял размер.

Anthelios XL, слънцезащитен крем с spf 50
За десерт остана слънцезащитният крем, който се предлага с всеки един от комплектите. Има супер висока защита, което е страхотно. Няма специфичен аромат. На мен ми беше малко по-мазен от това, което бих искала, но не се усеща неприятно върху кожата. Води се водоустойчив.


И това бяха тестерите, които участват в тази кампания на La Roche-Posay. Все още имате време (до края на месеца) да се сдобиете с тях в аптеките безплатно. Най-вероятно повечето подаръци вече са се изчерпали, но поне можете да си намерите нещо интересно или пък нов любим продукт в грижата за кожата. За лятото аз бих препоръчала Toleriane Ultra Fluide, защото попива бързо, не се усеща върху кожата и се грижи супер за нея. Също така обърнете внимание на Roseliac CC Creme, който ще ви даде цвят, защита и комфортно усещане през деня през целия ден. Това са моите два фаворита.


Надявам се ревюто да е било интересно и полезно за вас.
Повече за кампанията можете да намерите на сайта на марката или да разпитате консултантите в аптеките.

Пожелавам ви слънчев ден и успешна седмица.


Until Next Time.

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?