четвъртък, 7 април 2016 г.

Casual Look І OOTD

Casual. Любимата ми комбинация за всеки ден - потник и риза, която да махна в по-топлите часове. Най-любимите ми джинси и кецките, които този месец не мога да сваля (обожавам ги). И за малко "цвят" - слънчевите очила, които могат да направят всеки аутфит по-интересен.



















Не можах да не споделя и снимка на малкия си помощник за тази публикация хихи (просто е твърде сладък).



Риза - Terranova
Потник - New Yorker
Джинси - H&M
Кецове - Deichmann
Чанта - New Yorker
Очила - Tally Weijl




Снимки: Alexander Abrashev

3 коментара:

  1. Все едно виждам себе си :) Това е една от най-любимите ми комбинации ever! :)Мишката е много сладка!

    ОтговорИзтриване
  2. Ооо колко си сладка <3 Аз съм страшен маниак на тема ризи и кецове!!

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?