неделя, 17 април 2016 г.

5 козметични продукта, без които не мога

Редовно ви споделям за любимите си продукти, било то на месец или два. Знаете каква спирала харесвам и какъв шампоан ползвам. Но темата днес ще е малко по-различна, пак има любимци, но този път представени по друг начин.
Днес искам да ви разкажа за 5 продукта, които най-често ползвам, обожавам и буквално не мога без тях. 

1. Чаено дърво
Било то вода от чаено дърво или масло, буквално не мога да живея без този продукт. Откакто разбрах за него не спирам да си го купувам. Чаеното дърво прекрасно се бори с несъвършенствата по кожата ми, елиминирайки пъпките ми по-бързо от всяко нещо, което съм пробвала. Обичам да ползвам водата от чаено дърво на LUSH като тоник. Понякога си правя сама нещо подобно, смесвайки розова вода и масло от чаено дърво. Според мен ефекта е един и същ.





2. Термална вода
Ползвам я не само за лицето си, но и за цялото тяло. Едно флаконче от 300 мл. ми стига за много дълго време, а лятото ще се сдобия и с малка разфасовка, за да имам винаги една в чантата си. Чувствам кожата си толкова хидратирана и свежа след термалната вода. 




3. Кремообразни сенки
По-издържливи са от прахообразните, могат да се ползват вместо основа и въобще ги усещам много комфортно върху клепача си. Обичам също така да ги използвам и като очна линия, много семпло и красиво е. Premament Taupe влиза в употреба и при оформянето на веждите ми.




4. Цветен гел за вежди
Който го е измислил, е гениален. Само с няколко бързи движения веждите придобиват по-добър вид, но и доста естествен. 




5. Нюд лакове за нокти
И тъй като знаете, че съм огромен почитател на лаковете за нокти, нямаше начин да не включа и тях в мини класацията си. Телесните лакове са едни от най-любимите ми, въпреки че обичам много и цветните. Но има моменти, когато искам нещо супер семпло, а пък без лак някак не мога. Тук тези бебчета са моите спасители. С нюд цветовете няма как да се сбърка, никога. 




А кои са вашите 5 козметични продукта, без които не можете? Ще ми е интересно да разбера.



Until Next Time.

Iff

2 коментара:

  1. Страхотна идея за поста! И аз без термална вода и гел за вежди не мога, не ги пропускам. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Термалната вода на La Roche-Posay, Pink Gold на Maybelline и Eternal Optimist на Essie са и сред моите любимци! Не съм опитвала спиралата за вежди на Essence, защото използвам Lóreal Brow Artist Plumper (сдобивам се с него най-често от летищата), но вече е на свършване и ще пробвам твоя любимец! :)

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?