сряда, 20 април 2016 г.

3 любими продукта от Garnier



Започвам нова рубрика, посветена на марки и любимци (отново). В нея ще си говорим за това, което най-харесвам от определена марка, а при възможност бих направила нещо противоположно - какво не харесвам. 
Но сега да се върнем към хубавото и приятното, защото днешната тема е Garnier. Марката е доста бюджетна, но това не пречи на качеството й. Попаденията на Garnier не са малко, въпреки че аз често съм била и разочарована. Особено впечатлена съм от някои техни продукти за коса и направо ще започнем от тях тогава.

Вече 2 месеца ползвам шампоана на марката с 5 билки. Винаги имам един сулфатен в банята, за да го редувам с любимите си от Натура Сиберика. Реших да пробвам този и въобще не сбърках. Като за начало ароматът му е прекрасен, след като се изкъпя всичко около мен ухае на мента и свежест. Определено не чувствам косата си суха след него, пени се много добре, измива прекрасно и не дразни скалпа. Само една забележка имам - доста редичък ми се струва, а отворчето му е толкова малко, че често се случва да прекаля с количеството. Но общо взето много ми харесва и със сигурност ще си го купя отново.
Продължаваме темата за косата и следва един балсам, в който съм буквално влюбена. Това от серията с масла от арган и магнолия (мисля, че е нов на пазара). Прави косата ми изключително мекичка, блестяща и гладка. Разресвам я много лесно след него, но пък прекаля ли се омазнява по-бързо от обикновено. Затова внимавайте с количеството. Също така продуктът ухае супер приятно. В последно време попадам на балсами за коса тип "нищо особено", затова съм много щастлива, че намерих този.
И последен продукт (но не на последно място) е така нашумялата мицеларна вода в розова опаковка, която почти всяка блогърка е пробвала. Е, дойде и моят ред. Ще кажа, че бях доста скептична към продукта, но за цената си е брилянтен. Успява да изчисти грима ми толкова добре и лесно, колкото розовата Bioderma. Не ми пари на очите, няма специфичен аромат, усеща се доста добре върху кожата. 




Until Next Time

Iff 

1 коментар:

  1. И аз съм много доволна от мицеларната вода на Гарниер. Взех голямата опаковка на промоция за 4,50/5 лева ако не се лъжа и за парите си е перфектна.
    Btw открих блога ти в една статия и много се радвам за това, защото е много интересен.

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?