петък, 4 март 2016 г.

February Review І 2016


От всички месеци винаги февруари ми е бил най-муден и бавен. Сякаш нищо не се случва тогава. Започва да ми омръзва зимата, искам слънце, но времето решава напук да е "сърдито". Заради високосната години или пък друга нещо друго (и аз не знам) този път нещата бяха много по-различни. 
Случиха ми се много вълнуващи неща, времето беше приятно и въобще настроението ми бе на max. Не съм очаквала, че първото ми излизане с къс ръкав за годината ще е точно през февруари. Щастие! Слънцето определено ме вдъхновяваше и подтикваше към приключения. А единият ден бонус си го изкарах повече от страхотно. Съвсем спонтанно отидох до гр. Своге за един вкусен млечен шоколад "Своге". Защо пък да не? Без значение колко луда е идеята (в рамките на нормалното, естествено), ако е спонтанна тя става още по-запомняща се. 
Очаква се през март да си повали хубаво. Страхотно! Обожавам пролетния дъжд!
Е, както обичам да казвам всеки път - нямам търпение да разбера какво ми е подготвил новият месец!















Снимки: Alexander Abrashev // Facebook Page // Instagram




Until Next Time.

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?