понеделник, 28 март 2016 г.

5 Nail Polishes for Spring



Топлите сезони се задават, а аз нямам търпение да ви споделя най-любимите ми лакове за пролетта. През тези месеци предпочитам по-топли и весели цветова. Избрах да ви покажа 5 от тях, които вече започнах да ползвам с голямо удоволствие. 



1. Essie, Splash of grenadine
2. Essie, Cute as a button
3. Essie, Jam'n jelly
За лаковете на марката имам отделно ревю, което можете да прочетете ТУК. Но точно тези три цвята са ми най-любими за пролетта. Напомнят ми цъфналите цветя и дръвчета по улиците. Особено Splash of grenadine , същински люляк е.
4. Rimmel London by Rita Ora, 621 Mary Mary quite contrary
Този цвят е като Essie Splash of grenadine, но по-пастелен, приглушен и със студен подтон. Изглежда много красиво върху ноктите и също е един от летните ми любимци. Съхне бързо, но му трябват 2-3 слоя. Трайност - средна.
5. SNB, Effect Gold, NLE01
Прекрасен, прекрасен цвят. Този лак е по-скоро топ. Състои се от златисти частици и самостоятелно изглежда почти прозрачно върху ноктите. Но пък им придава лек и много красив блясък, особено на слънчева светлина! Също така често го нанасям и върху друг лак, например - бял. 









Until Next Time.



Iff

1 коментар:

  1. Здравейте, ефектът на SNB Professional не трябва да се бърка с топ лак, той се поставя върху пастелен цвят, за да му придаде допълнително очарование, но след него трябва да се постави топ лак, за да може да блести още повече, а и да предложи по-трайно покритие.

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?