неделя, 13 март 2016 г.

25 facts about me

Photo by Alexander Abrashev


Ето, че и аз реших да се включа с подобен пост. Благодаря на Тони, която ме покани да го направя (преди доста време, но аз си помня). Нейните 25 факта можете да прочетете ТУК.


1. Обожавам да гледам филми. Изгледала съм много, но най-любимият ми си остава "Star Wars". За пръв път го гледах на около 7-8 годишна възраст и останах завладяна.
2. Завършила съм специалност "Политология" в УНСС.
3. Имам куче, златен ретривър. Казва се Ема.
4. Родена съм в Бургас, но вече пета година живея в София.
5. Въпреки, че съм израснала на морето, не мога да плувам.
6. Преди години (сигурно вече 10) се регистрирах във Vbox7 и не мирясах, докато профила ми не стана PRO.
7. Обожавам зеленчуците, предпочитам ги пред плодовете.
8. Постоянно не си чувам телефона (и това ядосва хората около мен).
9. Не ям месо вече 3 години.
10. Обожавам чай и понякога изпивам повече от 5 чаши на ден.
11. Имам с две години по-малък брат, който е и най-добрият ми приятел.
12. Обсебена съм от дневници, канцелария и организиране. 
13. Но в същото време съм доста отвеяна и често забравям за задачите си. Почти всеки път плащам сметките си в последния момент.
14. Шия и често нося творенията си.
15. Ако имам 1 час да се оправя преди да изляза, аз ще гледам сериал през първите 45мин, а през останалите 15 - ще бягам като луда, защото закъснявам.
16. Не обичам да спя с чорапи. Но все пак, ако е твърде студено и се наложи, вечер ги махам механично. Никога не помня как съм го направила. 
17. Не помня сънищата си. 
18. Постоянно имам чувството, че не съм затворила входната врата, след като съм излязла. 
19. Интересувам се от Астрология и вярвам, че "има нещо вярно в нея".
20. С годините гледната ми точка за религията се промени драстично. Преди вярвах ревностно в Бог. Сега просто вярвам
21. Най-неприятният сезон за мен е лятото, но се опитвам да бъда положително настроена съм него. Мисля, че се получава, защото предната година хейтърството ми беше много умерено (хаха).
22. Родена съм на 4-ти юли и често се шегувам, че всички в САЩ празнуват рождения ми ден.
23. През 2014 г. имах дълга коса, почти до кръста, и както всеки път става - постригах я до раменете. После ме удари още една муза и я направих в червен цвят. Все още се опитвам да се отърва от някой рижавеещи кичури.
24. Когато завърших бакалавърската си степен, вместо да отида на дипломирането си, отидох да гледам "Игрите на глада".
25. Обожавам да се разхождам. Най-любимите ми дни са тези, в които почти не съм седнала на едно място.


Имам чувството, че аз съм последната направила такава публикация, затова не знам кого да предизвикам. Но все пак, ако нямате собствен блог, ще се радвам да напишете нещичко за себе си в коментарите!



Until Next Time.

Iff

3 коментара:

  1. Много интересни отговори, определено имаме общи неща - чорапите :D и значката PRO :)

    ОтговорИзтриване
  2. По 7 и 8 си приличаме, а на 22 супер се смях :D

    ОтговорИзтриване
  3. О, много ми харесаха твоите 25 факта. Много са интересни!

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?