сряда, 10 февруари 2016 г.

January: "Life is full of new beginnings. May this be one of your happiest ever!"

След толкова очакване получих "своя сняг" и бях толкова щастлива! Целият град в бяло, тихото падане на снежинките и красивите зимни вечери с чаша чай, и хубав филм - това  ми е най-любимо през зимата. Жалко само, че не беше съчетано с коледните празници, тогава магията е най-пълна. 

В края на месеца обаче бялата прелест се разтопи и слънцето ме накара да желая вече пролетта. Умирам си за цъфнали дървета и зеленина, искам деня да стане по-дълъг и по-топъл. Цялото ми същество вече е готово за това, но пък е все още зима и ще трябва да се примиря. Никога не съм очаквала топлите месеци с такова нетърпение, обикновено съм фен на студа. Сега това не се е променило много, но някак имам нужда от слънцето по кожата си. 








Until Next Time.

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?