понеделник, 15 февруари 2016 г.

Мечтая.

Пия следобедната си чаша кафе и мисля за мечтите. Винаги съм била човек вярващ в чудеса, възможно най-добрия изход от събитията и в така наречения "хепи енд". От малка си поставям големи цели и "стискам пръсти" всичко да се случи. За мен да мечтая е съвсем нормален, а дори и жизнено важен процес, който ме мотивира да продължавам напред. Мозъкът ми е запълнен от най-малките неща, до грандиозни мечти, които съм нарекла "несбъднати". Даже имам едно убеждение, че всеки човек трябва да има поне една несбъдната мечта. Може и две, но при повече вече става малко депресиращо. Говоря ви за такива мечти от рода на "да отида на Луната" или "да прегърна тигър". Естествено, че това може да се случи (нека бъдем оптимисти), но една такава необичайна мечта ме "пази" от самотата. Знаейки, че имам нещо почти невъзможно за сбъдване, получавам спокойствие, че дори всички желания да се изчерпят - тя остава с мен и има към какво още да се стремя (колкото и странно да звучи). Да живея живот без цели - това би ме убивало малко по малко. 

Photo by Alexander Abrashev

Любимо чувство на света за мен е, когато някоя мечта се въплъти в реалност. В началото отричам да е истина, после се ощипвам и усмивката се появява мигом на лицето ми. Чувствам се пристрастена към това. Най-хубавата част на вярата в чудеса е да ги видиш с очите си. А още по-хубаво е, когато съвсем си забравил за това. Живял си дълги години с тази мечта в сърцето си, заровена на дълбоко, защото просто си нямал идея как може да се осъществи тя. Но все пак си вярвал, че един ден ще я изживееш. И този ден идва. А най-баналното е, че това се случва наистина в най-неочаквания момент. Естествено, че трябва да се борим за всяко нещо в живота си, но, повярвайте ми, от опит знам, че някои неща могат да се случат само, когато те решат, че "искат". 
Една мисъл гласи, че пуснем ли идеята за нещо, желанието ни по-лесно може да се сбъдне. Не мисля, че пречи да се опита.
Мечтите се сбъдват. Точно тези, които създаваме със сърцето си - искрено и силно.
Вярвайте, мечтайте и от време на време "пускайте юздите" на живота, за да му дадете възможност някой ден да ви направи по-щастливи от всякога.




Until Next Time.

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?