петък, 15 януари 2016 г.

Vitosha // It's more than magic ♥


Преди около месец направих кратка разходка из Витоша и без да бъде по никакъв начин планирано сбъднах малка своя мечта за създаване на една снимка. Ах, от колко време в главата ми се въртяха идеи за вода, гора, мъгла. А когато всичко това в един момент се "сглоби" пред мен нямаше как да не си направя чаша чай и да не запаметя така желания момент.
Да не чувам шума на града започва все повече и повече да ми харесва. Усещам, че скоро ще се пристрастя.



Ако някой също като мен дълго време е отлагал ходенето по планина и гора, и все е търсил оправдания да не го направи - вие губите. Когато човек иска нещо трябва да поеме дълбоко въздух и просто да го направи, без "но" или "ако". Заобиколете се с хора, които ви вдъхновяват и просто давайте напред към следващото приключение. 




Над София. Гледах как слънцето е омилостивило с лъчите си само част от града, а останалата е потънала в мъгла. А аз съм над нея. Това е една от най-любимите ми гледки, а вечер е още по-завладяващо с всичките светлини. 
Обичам София, но най-обичам да съм "над" нея.



Хм. А сега на къде?


Until Next Time.

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?