понеделник, 11 януари 2016 г.

REVIEW: My Essie Nail Polish Collection



Това ревю трябваше да се появи доста по-рано, но нови идеи и проекти го оставиха на заден план. И все пак като първи пост за 2016 реших вече да ви разкажа какво е мнението ми за лаковете Essie, които притежавам и най-вече, защото те са моя безспорен фаворит и откритие за изминалата година.
Притежавам 9 цвята, които са редовни в колекцията на Essie. Всички са ми изключително любими и ги нося постоянно. Както сигурно помните направих разчистване на старите си лакове за нокти, защото исках нещо по-качествено и продукти, които реално ще обичам. Започнах с Watermelon на Essie и безумно много се влюбих в цвета, консистенцията, трайността и всичко въобще на този продукт. След него почти мигновено се появиха останалите 8 шишенца и съм безумно щастлива, че ги притежавам. Сега усилено се опитвам да изхабя и останалите си лакове, за да мога да заменя цветовете с тези на Essie.





Fiji е сигурно най-популярния цвят на Essie, който много блогърки притежават и хвалят. Интересно е обаче, че от всичките ми 9 лака на марката този бих поставила на последно място като любимец. На първо място му трябват 2 слоя за хубав и наситен цвят, а също съхне малко по-бавно. Но не мога да не отрека, че е безумно красив цвят - бял с преливащо се светло розово и блестящи частици. Четчицата е широка и много удобна.



Eternal optimist - най-страхотния нюд цвят, който съм използвала. Изключително нежен, пастелен цвят с топла нотка. Въпреки, че е нюд само един слой е достатъчен за страхотно покритие и цвят като от шишенцето. Един от най-универсалните и любимите ми цветове.
Съхне много бързо, има широка и удобна четчица.



China doll - този лак не е пастелен като предните два. Съдържа блестящи метални частици в себе си, които по изключително красив начин се преливат. Един слой е достатъчен за наситен цвят, но аз понякога слагам два. Съхне много бързо, има широка и удобна четчица.



Cute as a button е най-сладкото розово, което някога съм имала. Толкова е нежен, детски дори. Обожавам го за лятото и нямам търпение да дойдат по-топлите месеци, за да му се насладя на макс. Нужен е само един слой. Съхне много бързо, има широка и удобна четчица.



Jam n'jelly е вторият ми металичен цвят, съдържащ блестящи частици в себе си. Това е много красиво ярко розово, съдържащо преливащи се розови, златисти и лилави частици. Много ми е трудно да го опиша. Един слой е достатъчен за супер наситен цвят. Отново съхне супер бързо, има широка четчица.



Ето го и виновника за създаването на тази моя мини колекция - Watermelon. Ако искате да пробвате нещо на Essie и се чудите какво - препоръчвам ви този цвят. Ярък, весел, но и някак класически. Отива на всеки аутфит и всяка настроение. Нужен е един слой за прекрасен и наситен цвят. Всичко в него е идеално за мен. Това е най-любимия ми лак на марката.



Fifth Avenue е друг мой супер любим цвят на Essie. Много наситено и безумно красиво червено, с по-топъл подтон. За разлика от предния цвят, който има розова нотка, тук аз забелязвам лека оранжева. И тук е нужен само един слой за перфектно покритие, съхне бързо, има много удобна четчица.



Splash of Grenadine е един от най-красивите цветове, които съм виждала като лак. Толкова е нежен, ненатрапващ се. Ако искате нещо по-забавно, но и дискретно ми се струва перфектен. Отново е нужен само един слой. Виждам този цвят повече като пролетен и го асоциирам с люляци.


И последен от скромната ми колекция е Jamaica me crazy. Това е третият ми металически цвят с блестящи частици. Трудно мога да го определя, но с две думи е примес между цикламено, лилаво, сребристи и розови блестящи частици. Много весел и красив. Нужен е само един слой за идеално покритие.




Като обобщение ще кажа, че съм много доволна от всеки един лак от колекцията си на Essie. Съхнат бързо, имат супер удобна четчица, нанасят се много лесно, а също и са доста трайни. Шишенцата са им много красиви и очарователни. Цветовете на лаковете са невероятни, забелязала съм, че марката предлага страхотна палитра от разнообразно нюанси. С удоволствие ще си купя нов лак на Essie в бъдеще и може да направя втора част на този пост, ако се натрупан повече.. защото като започна и трудно се спирам с един цвят. 

Надявам се публикацията да е била интересна и полезна за вас.



Until Next Time.

Iff



1 коментар:

  1. Чудна колекция! И аз миналата година се влюбих в Essie и вече не купувам други марки лакови. Даже сега след този пост ми се прииска и на мен нов цвят :))

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?