четвъртък, 31 декември 2015 г.

Update: 2016 is coming



Ще прозвучи изключително банално, но да - наистина не разбрах как се изниза и тази година. Имам чувството, че беше вчера, когато отваряхме шампанското, питахме всеки какъв късмет му се е паднал и се чудихме какво ли ни е подготвила 2015 година. Обещавахме си да бъдем по-добри, по-смели и по-работливи през новата година. Да правим повече хубави неща и да бъдем щастливи. Надявахме се, че 2015 ще е по-добра от 2014. Бяхме изпълнени с толкова енегрия и вълнение от началото на нещо ново. А сега, то вече е към своя край.
Затова нека се замислим малко.. какво всъщност свършихме през 2015. 
Обичам да мисля повече за щастливите моменти и да приемам лошите като урок или някакво изпитание, което ще ме направи по-силна и отговорна личност. Затова сега с усмивка си припомням колко забавни неща ми се случиха през изминалите 12 месеца. 
Запознах се с нови и интересни хора, успешно завърших висшето си образование и с нови сили се впуснах в изучаването на нови неща, понаучих нов чужд език и затвърдих знанията си по друг, заживях далеч от Студентски град и се почувствах още по-самостоятелна личност. Започнах да гледам по-често филмите на кино и бих казала, че почти се пристрастих. Тук ще вметна и това, че изгледах прекрасни филми и сериали през последната година, които ме вдъхновяваха изключително много. В този ред на мисли - намерих и слушах толкова много хубави песни, някои от които станаха мои безспорни любимци. Намерих нови любими автори и се влюбих в няколко книги. Продължих, макар и с няколко по-слаби периода, да водя блога си с любов и желание, а също старание да правя по-хубави клипове в Youtube. 
Започнах да се занимавам по-сериозно с фотография, която ми е хоби от милион години, но все не се чувствах достатъчно уверена, че правя нещо красиво. Сега не е така, имам най-сетне прекрасната техника да го направя, мотивацията всяка снимка да е по-добра от предната и огромното вдъхновение да вървя напред в това и още много други неща. 
За пръв път отиход на природно приключение и преоткрих себе си. Спрях да се страхувам от някои неща и да се оправдавам. Започнах да се чувстав повече себе си.
Естествено годината ми предостави и много изпитания, и тежки моменти. Но смея да твърдя, че от всеки научих нещо полезно. Защото колкото и трудно да е ние не трябва да се сломяваме, а да вървим с всички сили напред.
Благодарна съм за всеки момент от 2015, дори и за най-тежкия. И не съжалявам за нищо, което съм направила през тези 12 месеца от живота си.

А за 2016 - трептя от нетърпение. Умирам си да разбера пред какви изпитания ще ме изправи тя, какво щастие ще ми даде и колко силна ще ме направи. Продължавам с пълни сили към нея, обещавайки си тя да бъде по-хубава и по-приключенска от 2015.

На вас искам искрено да ви благодаря, че ме четете, гледате и подкрепяте в моето хоби.През новата година ви желая много сбъднати мечти, преборени страхове, широки усмивки и безкраен позитивизъм. 
Бъдете силни.


Честита 2016 година.. и нека силата бъде с вас.


Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?