неделя, 27 декември 2015 г.

December: A month of light, snow and feasts ..

.. Time to make amends and tie loose ends. Finish off what you started and hope your wishes come true.

***




Толкова топъл декември не помня да съм имала. И не говоря само за времето. Слънцето беше както в косите, така и в душата ми.







Декември. Месецът на чудесата и сбъднатите мечти. Месец, когато искаме да попривършим старите си задачки и да започнем януари на чисто. Да решим какво ще "вземем със себе си" през новата година и какво ще оставим зад гърба си. 
Въпреки, че липсата на сняг тази година подкопа леко коледния ми дух и жаждата ми за магия, топлотата в душата ми беше на лице. Изживях най-различите Бъдни вечер и Коледа в живота си, но и най-щастливите. 
След няколко дни приключва 2015 година, която ще запомня с толкова много неща. Повечето от тях безумно хубави. 
А 2016 - чакам я изпълнена с нетърпение и жажда за нови приключения.








Until Next Time.

Iff



Снимки: Alexander Abrashev // Facebook Page // Instagram

2 коментара:

А ти какво мислиш?