събота, 7 ноември 2015 г.

РЕВЮ: Zoya Nail Polish, Shivon // Review



Здравейте! Днес реших да ви разкажа за един прекрасен лак на Zoya, първият в колекцията ми на марката. Доста време исках да си взема лак на Zoya като дълго се чудих и за цвят. Някак не исках първият ми досег с марката да ме разочарова и исках нещо прекрасно. Е, намерих го. И ми дойде толкова идеално за есента със своите преливащи се цветове и блестящи частици - SHIVON.


Като цвят Shivon е нещо магическо. На слънчева светлина можете да забележете как се преливат цикламено, бордо, бронз и златисти частици. Леко ми напомня и на марсала, но със златна нокта в себе си и по-лилаво.
Бутилчицата е много красива, стандартната за Zoya. Само ме разочарова това, че четката е много тънка. Не ми е особен проблем това и мога страхотно да се справям с такъв тип четки, но нищо не е по-удобно от широката, с която ти трябват 2-3 движения за идеално покритие.
Лакът е плътен, но се нуждае от 2 слоя за по-красиво предаване на цвета. В един може да се носи, но ако имате по-плътна основа или предпочитате лек прозрачен ефект. 
Съхне бързо. Не знам до колко е траен самостоятелно, но с база издържа много добре. 
Това, което забелязах е, че няма типичната супер силна миризма на лак. Смятам, че това се дължи на факта, че е един от по-безвредните лакове за нокти. Ако искате да разберете нещо повече по темата можете да прочетете публикацията ми на тема "Какво се съдържа в лаковете ни за нокти",към която ще ви оставя линк ТУК

В сайтовете лакът е представен със следната информация:
*Цветно семейство: Морави
Покритие: Металик
Покривност: 5 (1 = Прозрачен, 5 = Непрозрачен)
Нюанс: Хладен
Оригинална колекция: Flourish

**СЪСТАВ: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Sterikonium Hectroite, Acrylates Copolymer, Styrene / Acrylates Copolymer

На снимката долу можете да видите swatch този лак.



Имам заснето видео с есенен маникюр. Ако ви е интересно можете да го намерите ТУК.


Надявам се ревюто да е било интересно и полезно за вас.


Until Next Time.

Iff



*beauty1bg.com
**makeupalley.com


Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?