събота, 17 октомври 2015 г.

Update: Завърших. Нов дом. Магистратура.

През последните няколко месеца доста неща се промениха в живота ми, някои от тях оказвайки достатъчно голямо влияние върху мен. Заради повечето причини (то май и всички) не успявах да бъда редовна в блога и сигурно сте го забелязали. Не искам тази публикация да звучи като оправдаване, а като разказ и един вид начин да ме опознаете, да разберете какво се случва с мен и какви ги върша хаха.
Като за начало искам да благодаря на всички, които продължават да ме четата и да бъдат с мен в това мое хоби. От скромния си опит съм разбрала, че развиването на една такава платформа изисква много постоянство, което явно ми липсваше. Наистина огромно гуш на всички, които им е интересно моето творение.
Мислих да запиша това като видео, но ме тръшна грип и сега с едно чайче до мен реших, че поне на публикацията няма как нещо да ми попречи (друг път).

Ще започна хронологично - още от лятото, когато ми бяха последните държавни изпити и завърших бакалавърската си степен. Никога не съм споделяла до сега но специалността, която учих и за щастие успешно завърших беше Политология в УНСС. Първи и втори курс много не я разбирах, но след това се влюбих в нея. Сигурно ден ми трябва, за да ви обясня колко интересна, вълнуваща и всеобхватна е Политологията, и колко неща научих покрай нея.Това не е просто политика, за която сигурно повечето от вас се сещат. Искаше ми се да направя видео или пост за обучението си в УНСС, защото опредено имам какво да кажа. Сигурно това ще стане пролетта, когато информацията може да бъде полезна на някой кандидат-студент, надявам се. А за всички, които си мислят, че УНСС се завършва лесно - ами не е така, никак даже. Голям зор си е, ако се отнесеш сериозно към обучението си и забравиш за тарикатлъците, и преписванията.

Лятото ми премина не само в подготовка и изпити, но също така и търсене на нов дом. Четири години живях на общежитие в Студентски град и взех решение, че толкова ми стигат да се каля от към шум и мизерия. А да си намериш квартира в София всъщност се оказа не толкова лесна работа. Около месец се занимавах с неадекватни хазяи и брокери, които не си вършат работата. Огромни благодарности на Поли от PolinaSofia, която ми препоръча страхотен специалист в областта. Един съвет - никога не си търсете квартира в София септември месец, та дори и края на август. Започвайте това начинание колкото се може по-рано!
Сега съм много доволна от местенцето, където живея (имам кухня, ура!).

Както споменах по-горе - завърших бакалавърската си степен, затова логически (и по мое огромно желание) кандидатствах магистратура в СУ, което си е също нов стрес. Въобще последните месеци ми бяха изпълнени с доста ангажименти, нови неща и препятствия. Но благодарение на всичко това станах още по-самостоятелна и уверена в себе си. Сега няма търпение да си грабна дипломата от УНСС и да я предам в СУ, където между другото успешно ме приеха. От магистърската си програма и обучението в нов университет съм все още със смесени чувства, но едно е сигурно - доста интересни неща уча и ще уча занапред. 

През последните месеци имам много малко свободно време, но не спирам да мисля за блога и ютуб канала. Обожавам тези свои местенца и в никакъв случай не искам нещата да приключват. Също така имам желанието да наблягам повече на качеството на "продукта". Сигурно сте забелязали, че в момента снимките и клиповете са с по-високо качество - благодарение на новия фотоапарат, с който снимам. Имам наистина много идеи, които ще съм толкова щастлива да реализирам. 

Някак се радвам, че днес, може би и малко, но поне нещо разказах за себе си и ви допуснах в своя свят. Искам да правя по-често такива неща, затова смятам да започна скоро и Update поредица, но като клипове в ютуб. Обратната връзка според мен е доста важна и ще се радвам в коментарите да ми задавате въпроси, каквито и да са. Не е проблем дори да са анонимни. Ако пък някой се срамува тук може да го направи отново анонимно в един нов профил в Ask, който направих за тази цел - http://ask.fm/iffsblog . А след като се натрупат достатъчно въпроси на двете места - ще ги включа в някой клип. 


Хм, надявам се да съм казала всичко, което планирах. 

А вие какво правихте лятото? Учите ли някъде нещо, какво? 
Ще ми е супер интересно да разбера нещо повече и за вас!


Благодаря ви още веднъж, че ме четете! 


Искрено ваша,

Iff


2 коментара:

  1. Много, много се радвам за теб! Честито и за бакалавъра, и за магистратурата и най-вече за кухнята! :D <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! <3 О, кухнята е най-голямото ми щастие :D Всеки от Студентски град би разбрал хаха.

      Изтриване

А ти какво мислиш?