сряда, 21 октомври 2015 г.

Realash Eyelash Enhancer І Day 30



Преди време получих за тестване всеизвестният серум за мигли Realash Eyelash Enhancer* и днес ще ви споделя снимките и впечатленията си след 30 дни ежедневна употреба. Тогава писах и първи впечатления от продукта като ви споменах какво обещава производителя. Можете да го намерите тук.


Както винаги - започвам с опаковката. Тя е много симпатична на външен вид, хубаво опакована. Самото "шишенце"също е много красиво. Четчицата е малка, прецизна и позволява лесното нанасяне на продукта - на горния клепач, до линията, където растат миглите. 
Серумът е прозрачен, течен и има еднородна консистенция. Бързо попива и няма неприятно усещане след него. В нито един момент не съм усетила щипене, парене, сърбеж или нещо подобно. Достатъчно е да нанесете много малко, аз го правя вечер преди лягане. Не се слага за долните мигли, продукта е предназначен само за горните! 
Количеството е 3мл, което е напълно достатъчно за около 4 месеца. Продуктът е годен до 6 месеца след отварянето му. Не е тестван върху животни.



** Състав: вода, пропандиол, пантенол, глицерин, Биотинил трипептид-1, екстракти от хвощ, лен и аир, акрилати / C10-30 алкил акрилат кросполимер, екстракт от невен, Dechloro dihydroxy difluoro ethylcloprostenolamide, динатриев EDTA, етилхексилглицерин, хидролизиран протеин, феноксиетанол, пропиленгликол, екстракт от Сау Палмето (Saw Palmetto), натриев хиалуронат, натриев хидроксид. 

А сега към самото му действие. Както споменава и производителя резултати започват да се забелязват още след първите 20 дни. Миглите ми със сигурност станаха по-дълги, а след 30 започнаха и да се сгъстяват. По природа те са доста светли към краищата и без спирала не си личеше след точи период колко са пораснали. Затова за "след" съм ви сложила само снимки със спирала, тъй като разлика не се вижда без.

Следват няколко снимки, които направих преди да започна с ползването на серума. Първите са на миглите ми без спирала, а след това - с нея.





И няколко снимки за първите резултати след 30 дни. 


Естествено първите резултати не са нещо невероятно, но пък е добро начало. Сега ползвам серума повече от 2 месеца и мога да ви кажа, че миглите ми са пораснала много повече. Нямам търпение да ви споделя какво се е получило след една цяла опаковка.



Надявам се публикацията да е била интересна и полезна за вас. 
А вие ползвате ли подобни серуми?


Until Next Time.

Iff






*Продуктът ми беше изпратен от PR.
Публикацията НЕ е спонсорирана.

** Информацията е взета от сайта на Realash.

2 коментара:

  1. Аз правя курс отново, след като ползвах 4 месеца стария. Сега пак ми станаха доста плътни косъмчетата и със спирала опират до веждите. Приятелка дори ми каза вчера "сякаш имаш слагани допълнителни мигли на снопчета". :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иха! Това са страхотни резултати. :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?