понеделник, 12 октомври 2015 г.

Iff's Favorites // Любимци за Юли, Август и Септември 2015 - Summer 2015 Favorites - Част 2

Привет, привет! Преди месец ви обещах втората част от публикацията за любимците ми, но по-добре късно отколкото никога. В отделен пост искам да споделя с вас какви ми се случи в последно време, промените настъпили в живота ми. Надявам се нещо такова да ви е интересно. Обикновено много не говоря за себе си, но смятат да се поправя. 
А сега към бюти любимците ми за юли, август и септември. 

Ще започна с това, че откриха няколко неща, които просто обожавах и тогава, и сега. Първи е парфюмът на D&G 3 L'IMPERATRICE. Сигурно обикалях половин час в магазина докато си избера аромат като тъкмо вече бях взела някакво решение и забелязах този. Това е толкова уникален, запомнящ се и абсолютно разпознаваем аромат. Има нещо сладко, кисело, цветно и щипка щастие за мен. Перфектен е за по-топло време, но няма да го оставя и зимата. Обсебена съм от този аромат. От тук можете да разберете повече за съставките му.

Любов номер две станаха за мен лаковете на Essie. Ако ме следите в YouTube сигурно знаете, че направих разчистване на колекцията си и реших да я попълня с нови, и по-качествени екземпляри. Та малко се олях, но за това сигурно ще разберете в Haul пост/видео. Два от най-любимите ми Essie лака за лятото бяха Fiji и Watermelon. Страхотни цветове, много наситени, трайни и съхнат бързо. А от един слой може да изкарате цвета от шишенцето (с Fiji трябват два слоя).
 



Следващият ми безспорен любимец през последните месеци беше скрабът за тяло на Refan. Четох много положителни отзиви за него и бях любопитна, оказа се много добър продукт. Частиците са едри, много добре се скрабират кожата като я оставят много мека и гладка. 




Моливът за вежди на Essence в цвят 04 Blonde беше неизменна част от летния ми грим. Боядисах си косата в по-светъл цвят (преди това беше червена) и молива ми паста идеално. Добре се нанася, харесва ми много.

Най често носих червилото на Rimmel от Kate серията в номер 03. Прекрасен телесен цвят, кремав и много лесен за нанасяне. Достатъчно траен за този тип продукти. 

Нещото, без което просто не можех да живея лятото бе основата за сенки Artdeco. Дори в най-големите жеги сенките ми не мърдаха цял ден. Това е една от най-добрите покупки, които съм правила по принцип.

Тъй като съм маниак на тема лакове имам още два любими - Rimmel 60 sec от миналогодишната серия с Rita Ora. Това са цвят 703 White Hot Love и 853 Pillow Talk, които ползвах с огромно удоволствие и са вече почти до средата изхабени.

И последена, но не на последно място е обожаваната от мен пудра на Bourjois Healthy Balance. Страхотно матираше кожата ми лятото, като я поддържаше в "приличен вид" за много дълго време. Също така е доста икономична.



Е, надявам се този доста позакъснял пост да ви е харесал. Благодаря ви, че ме четете. 


Until Next Time.

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?