четвъртък, 22 октомври 2015 г.

♡ HAUL: Wet n Wild, I love.., Zoya, Gosh, Lush, Yves Rocher, Alverde and more ♡

It's a haul, baby! 
Да, днес темата на поста ще е нови придобивки и по-скоро козметични такива. Ще има нещо за коса, тяло, грим и лакове. Ако харесвате такъв тип публикации - продължавайте да четете.




Започвам с продуктите за коса и първи е сухият шампоан на Velnea. За сега съм го ползвала само 2-3 пъти, но не забелязвам така траен и явен ефект както при Batiste. Не е нещо, което ще си купя отново.
Балсам за коса от Yves Rocher за възстановяване с жожоба - ухае много приятно, без силикон, обещава дълбоко възстановена и подхранена коса. За сега нямам някакви конкретни впечатления от него.
Хидратираща маска за коса с алое вера и хибискус от Alverde - много хубави неща съм чела и слушала за нея, затова реших да я тествам и аз. Ползвах я само веднъж до сега, но никак не ми хареса. Ще продължим с тестването.




Дълго време се чудих трябва ли ми термална вода или не, но любопитството "Как всъщност работи това чудо?" надделя и се сдобих с най-голямата опаковка от La Roche-Posay. Да ви кажа много ми харесва, прекрасно освежава кожата ми сутрин и дори я чувствам хидратирана. Лятото сигурно няма да мога да живея без това флаконче.
Измиващ гел на Himalaya с екстракт от Neem - колкото и гелчета да сменям, все към това се връщам. Най-любимото ми е и просто го обожавам. Измива много добре кожата и не я чувствам изсушена.
Още един измивен гел, този път от Bilka. Той е повече като пилинг, но може да се ползва ежедневно. Харесва ми да измивам лицето си с него сутрин. За съжаление има един голям, за мен, минус и това е, че консистенцията му е твърде течна и супер бързо свършва.
Tea Tree Water от Lush - отново продукт, който дълго време исках да тествам и съм просто очарована. Кожата ми стана видимо по-добре изглеждаща след няколко дни употреба. Много е лек, не се усеща върху кожата. Следващият път ще грабна голямата бутилчица.




Минавам към нещата за тяло и първи ще е един Body Butter от I love.. Дълго се чудих какъв аромат да си взема и избрах този с малинки. За жалост не си паднах много по миризмата, напомня ми сироп за кашлица :D Иначе продукта е хубав, попива бързо.
Интимен гел от Agiva - най-много харесвам гелчетата на тази марка и често си ги купувам.



Крем за ръце от Yoghurt of Bulgaria - един от любимите ми. Много добре подхранва ръцете ми, особено зимата. 
Крем за крака от Natura Siberica - предназначен е за уморени крака и бих казала, че наистина действа като такъв. Страхотно ги подхранва и след него крачетата ми се чувстват по-добре.



Следват две основи. Свърши ми любимата на Prefect Calcium Gel и реших да разнообразя с една нова на пазара от Maybelline. Въобще не ми хареса, никаква "файда" няма. Ще я изхабя някак и повече не смятам да си купя. Както сигурно разбрахте отново се сдобих с Calcium Gel, която е най-добрата база, която съм ползвала. 




И няколко лакчета са на ред. Първи е този прекрасен на Zoya в цвят Shivan, който е просто идеален за есента. Преливат се кафяв, червеникав, лилав и златист цвят. Нещо неописуемо е.
Обожавам 60 секундната серия на Rimmel и не се сдържах да попълня колекцията с нов цвят. Този се казва 621 Mary Mary Quite Contrary и е пастелно лилаво. 
Тези от вас, които ме следят от по-отдавна сигурно помнят този 5in1 лак на Miss Sporty, който така харесвах. Е, видях го и реших да си го купя пак. Ползвам го като топ и ми напомня на The Gel от Essence.
И един сребрист мини лак от Miss Selene, номер 162. Трябваше ми блестящ лак и го грабнах, когато бях в Елитис. Не е лош всъщност.




Грим. Имам няколко нови продукта и от тази категория. Първи е базата от Maybelline Baby Skin, която е така популярна в YouTube. Като действие не е лоша, изравнява повърхността на кожата и е подходяща, ако имате суха кожа, а фдт-ът ви подчертава това. Или пък ви е изскочила пъпка и искате да "поизравните" положението. Въобще фдт и коректор се нанасят много по-лесно върху нея. Не е нещо свръх, но и не е лош продукт. Като консистенция напомня на чист силикон.
Прозрачен молив за устни от Essence - много добре се усеща върху устните, всяко червило не нанася лесно върху него.
Спирала от Golden Rose в син цвят - не се стряскайте, не е толкова искрящо и ярко синьо. Хареса ми, защото при нанасяне върху черна спирала дава сало леко доловим син оттенък и е някак интересно. Но иначе самостоятелно нищо не прави.
Гел за вежди от Essence Make me brow - чух хубави и лоши отзиви за него, и бих казала, че е нещо по средата. Ако искате цвят - да, дава, и то много естествен, хубав, траен. Но от към фиксация е малко слаба работата. При "по-непослушни" вежди едва ли ще сработи. И все пак работата с него е лесна, четчицата удобна и аз много си го харесвам.



Comfort Zone Palette от Wet n Wild - всяка хвалба за нея е заслужена. Цветовете са толкова красиви (някои от тях просто нереално), пигментирани, лесно се нанасят и преливат. Въобще работата с нея е едно удоволствие. 
Пресована пудра от GOSH - обичам да пробвам нови пудри и не пропуснах да попълня колекцията си с тази на GOSH. Харесва ми за сега, сравнително плътна е, няма "брашнен" ефект, матира добре. Опаковката е много удобна и се усеща дори луксозно, има огледалце и много хубаво направена гъбичка за нанасяне.




И това бяха всичките ми покупки през последните около 2 месеца. 
Искате ли да направя ревю на някой от тях?



Until Next Time.

Iff

8 коментара:

  1. Страхотни. Много искам и аз да пробвам някоя от палитрите на Wet n Wild, ама чакам първо да видя дали няма да спечеля от играта на Тони и Wet n Wild хаххахаха :))))))))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всички продукти, които съм ползвала на марката са много добри. Пожелавам ти късмет :)

      Изтриване
    2. Пожелавам ти да спечелиш

      Изтриване
  2. Страхотен Haul, от серията на Yves Rocher шампоанът не е никак лош, а за Gosh, аз харесвам супер много нещата им, само че трудно намирам добре заредени техни дисплеи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз затова и дълго време се опитвах да си харесам нещо, но така и не знаех какво да купя. Гледам в Елитис марката и много от продуктите нямат даже тестери или са им разбъркани. Направо си умирам за един хубав щанд на GOSH, защото съм слушала страхотни отзиви.

      Изтриване
  3. Много любима палитра <3 Ползвам си я от близо 2 години и съм все така доволна от нея. Най-любмият ми хайлайтър е първият цвят във втората колонка и бих си купила цялата палитра само и единствено заради него.
    Latest Post | Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, този цвят и последният във втората колонка са просто уникални. Не съм виждала подобни.

      Изтриване
  4. Много хубави покупки. За Comfort zone потвърждавам, че е просто СТРАХОТНА палитра! Скоро ще и пусна едно ревю и аз :D

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?