понеделник, 21 септември 2015 г.

Iff's Favorites // Любимци за Юли, Август и Септември 2015 - Summer 2015 Favorites - Част 1

Здравейте, сладури!

От доста време не бях писала нищо и даже сега ми е малко странно, май поотвикнах. Въпреки, че трудно намирам муза в последните два месеца реших да се стегна и да напиша за вас пост с любимците ми през последните месеци, които май вече станаха три. Ще ги обобщя и като летни любимци, най-малкото поне при мен лятото все още не е напълно приключило. Уж ви обещах да пиша по-често постове с любимци, но през последните месеци за жалост не ми се получи. И все пак се надявам да ми простите и тази публикация да ви хареса. 
Този път ще разместя последователността като започна от не козметичните нещица.


Това лято така и не прочетох някоя книга до край. Започнах 2 или 3, но сякаш през топлите месеци предпочитам филмите и сериалите за разпускане. И като стана дума за сериали успях да изгледам не малко. Първи беше Revenge, за който повече от вас сигурно знаят, но аз чак преди 2 месеца открих. Завладя ме от първия епизод, а факта, че има само 4 сезона много ме зарадва. Понякога е досадно човек да чака излизащите нови епизоди. Изключително напрегнат, поучителен и много интересен сериал, страхотна актьорска игра и въобще идея.
Историята се върти около жена, чийто баща е бил обвинен несправедливо в престъпление и тя идва в живота на злите хора, които са го натопили, за да ги накаже. Ако все още не сте го гледали - направете го. Заслужава си.





Догледах и няколко сериала, които бях започнала миналото лято. Един от тях беше Teen Wolf и последните му два сезона. Направо не мога да си намеря място от яд, че чак януари 2016г ще има нови епизоди. Ако обичате свръхестествени истории, мистерия и особено върколаци - ъм, защо още не сте го гледали?
Почти си догледах и Подли камериерки, останаха ми само 2 епизода от последния сезон и нямам търпение да разбера кой е убиеца. Въобще много ми допада идеята на сериала - във всеки сезон се случва някакво убийство или мистерия като в края се разкрива истината. Определено ще ми липсва този сериал и нямам търпение да започнат новите му епизоди.
След дълго инатене реших отново да продължа да гледам Малки сладки лъжкини като ще ви кажа, че ако не сте започнали сериала нищо не изпускате. По-смотано разкритие на А нямаше как да има. Не мога да повярвах, че толкова време, мистерии, догадки .. и на края това? Вие въобще какво мислите за идеята Сиси да е А? Според мен можеха и по-готино да го измислят.



От скоро съм много щастлива, защото отново започнаха да излизат епизодите на Кухня, това е един от любимите ми сериали. Септември изгледах и един друг руски - СашаТаня. Комедиен сериал, в който се разказва за младо семейство - Саша и Таня, които имат и малко дете. Много забавен, свеж и неангажиращ сериал. Който разбира руски - препоръчвам ви го.



***

Изгледах няколко филма това лято и ми харесаха най-много четири от тях. Първият е The Age of Adeline, чиято история е много интересна и необичайна. Става дума за една жена, която претърпява катастрофа и поради някакви необясними за мен физични причини.. спира да старее. Филма излезе тази година и сигурно повечето от вас го знаят. Много ми хареса, а Блейк е просто прекрасна.



Друг филм, който излезе тази година е Hot Putsuit. В него смахната (според мен) полицайка трябва да предпази защитен свидетел по дело, което се оказва не толкова лесно. Има екшън, има бой, гонки и много смях.



И филм номер три също е от 2015 - The Duff. Той вече е по-младежки и все така весел. Главната героиня е ученичка и един ден разбира, че е загубенячката в своята компания. Решава да стане готина, популярна, а в това й помага неин съученик, който е и съсед. Естествено всичко това завършва с любов, как иначе.



И последният филм за днес е по-стар, но все така прекрасен - Never Been Kissed. Жена на 25 работи като журналистка и никога до сега не е имала връзка, въобще годините й в училище са меко казано неприятни. Но един проект по работа я кара да се завърне в така омразното й място и да стане наистина популярна там. И на края получава заветната си първа целувка.. а от кого ще разберете, ако изгледате филма.



***

Музика, как да ви оставя без нея. Ето и няколко парчета, които слушах безспирно цяло лято.








Надявам се публикацията да ви е била интересна. Очаквайте скоро част 2, където ще споделя с вас козметичните си любимци за последните месеци или въобще това лято.

Успешна нова седмица и приказен ден!



Until Next Time.

Iff





Всички снимки в тази публикация са от Google.

1 коментар:

А ти какво мислиш?