събота, 8 август 2015 г.

❤ Summer Beauty Haul 2015 ❤

Днес ще споделя с вас последните си летни покупки от към козметика - бяла и декоративна. Някои неща са закупени тази седмица, а други преди около месец и половина. Ако са ви интересни такива публикации - споделете ми в коментарите. Може да правя по-често или пък да добавя дрехи, обувки и други нещица.




1. Batiste Dry Shampoo Original
Вече любимият ми сух шампоан. Справя се страхотно със задачата си, но понякога впръсква твърде много бяло. Сравнително икономичен е.

2. Ebelin лакочистител 
Беше ми свършил розовия на Лили, а се озовах в DM. Хванах първия, който видях.

3. Cabana слънцезащитно олио spf 6
За сега нямам кой знае какви впечатления. Мога да кажа само, че се усеща леко върху кожата, не лепне и ухае супер вкусно.

4. Milva хинова вода
Ползвам я от есента и супер доволна. Свърши ми и веднага отидох да си купя нова опаковка.

5. Alverde масло за тяло с макадамия и масло от карите
Ухае прекрасно, приятно се усеща върху кожата и я подхранва. Ще си купя задължително голямата опаковка.

6. Alverde фиксиращ спрей
Чух хубави отзиви за него и реших да го пробвам. За сега го ползвах само веднъж и не съм особено впечатлена. Ще продължа да го ползвам и непременно ще ви споделя какво е окончателното ми мнение. 

7. Old Spice Whitewater - Deodorant spray 
Да, ползвам мъжки дезодорант. Но пък друг продукт не ме е защитавал по-добре от този до сега. Също така въобще не мирише натрапчиво. Доволна съм и ще продължавам да си купувам продукти на марката.

8. LAngelica Botanics балсам за коса с бадем и пчелно млечице
Това е натурален балсам за коса. Ухае много сладко и вкусно, прави косата мека и гладка. За сега съм доволна.

9. Balea Mango Mambo Bodylotion
Взех си също и този с маракую и праскова, но той свърши преди да направя поста и ще го видите в Празни опаковки.
Супер хидратира, ухае много хубаво и охлажда кожата.





10. Lollipop Cosmetics палитра от 8 цвята
Имаше промоция в сайта на марката и си направих сама палитра от 8 цвята. Скоро ще ви споделя цялостното си мнение за нея в ревю.

11. Balea пилинг лег за лице с акай
Имам го от скоро и все още съм го ползвала само веднъж. Ухае приятно, съдържа малки частици в себе си.

12. Слънцезащитен крем Sun Dance Spf 20
Доволна съм от продукта. По-течен е от обикновено, но попива бързо.

13. Balea измиващ крем за лице с бадемово масло
Първоначално не можех да разбера този измиващ крем, но с времето много го харесах. Не изсушава кожата, но успява да измие целият грим от лицето. Миризмата му е малко неприятна. 

14. Nivea Lip Butter - Vanilla & Macadamia
Не одобрявам състава на продукта, но пък много ми хареса как обикновения им крем действаше върху кожата. Видях го намален в DM и решех да пробвам. За сега не съм особено впечатлена от действието му, но пък ухае много вкусно.

15. H&M Lip Pen, Love that pink
Много приятно розово червило-молив. За лятото е доста актуален цвят. 

16. H&M Blush Stick, Rosy Cheeks
Вече писах в блога и инстаграм колко съм очарована от този руж. Много красиво стои, има лек златист блясък и по цвят ми напомня на Nars Orgasm.

17.  Lilly крем за ръце с алое вера
Исках малко кремче за ръце и ми хареса размера на това. Не е лошо.

18. Balea Professional интензивна маска за коса Repair
Все още не съм я ползвала, ще ви споделя как е в Празни опаковки.

19. Маска за лице Balea Paradise Island
Бях си взела маската на марката с масло и мед, която много ми хареса. Ще видим как е тази. 


И това бяха последните ми покупки. Надявам се поста да е бил интересен и полезен. 
А какво вие си купихте последно?




Until Next Time.


Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?