сряда, 5 август 2015 г.

Review: Rimmel London Lip Balm // Keep Calm and Kiss ♡



Днес ще си говорим за един продукт, който все още не съм видяла на нашия пазар, затова бях много щастлива, когато разбрах, че го има в сайта на Parfimo.bg
Това е балсамчето за устни на Rimmel - Keep Calm*. Марката има няколко вида, които са толкова сладки и е много трудно да им устоиш. Моето е номер 020 Pink Blush - Keep Calm and Kiss. 
На външен вид много ми приличат на Baby Lips, които сигурно всеки от вас знае. Аз притежавам това с череша и мога да ви кажа, че не се отличават кой знае колко.


Опаковката е много сладка, разноцветна, бонбонеста и толкова момичешка. Хваща окото веднага и човек така се надява продукта също да му хареса. Но на практика се оказва, че вътре няма кой знае какво. Аромата е сладникав, но на вкус е направо горчиво. Не хидратира и според мен не прави нищо положително за устните. За мен това е едно обикновено червило с лек цвят, подходящо за по-малки дами, които тепърва започват да се гримират. Аз го ползвам и по друг начин - нанасям молив за устни и този балсам за допълнителен блясък. Тази работа върши много добре.





Беше ми интересно за изпробвам нещо толкова популярно в интернет, но не останах очарована. Същата история е Baby Lips, който също не ме грабна. Не е нещо особено, но пък ако ви искате да се поглезите - защо пък не. Най-малкото би стояло очарователно в колекцията ви.


Цената му в Parfimo.bg е много приемлива - 4,30лв - Rimmel London Lip Balm Keep Calm and Kiss

В сайта между другото има още много интересни продукти, които не се предлагат по щандовете в България.


Надявам се ревюто да е било интересно и полезно за вас. 




Until Next Time.

Iff






*Продуктът ми беше предоставен от Parfimo.bg за тестване. 
Публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми за продукта е напълно безпристрастно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?