четвъртък, 20 август 2015 г.

Realash Eyelash Enhancer І First Impressions



Както сигурно сте разбрали от Инстаграма ми, а също и Фейсбук страницата - от днес започвам тестване на Realash Eyelash Enhancer*. Това е серум за натурално удължаване на миглите, който ни обещава по-здрави и по-дълги мигли след 21 дни. Как се ползва и естествено дали действа ще ви разяснявам в следващите постове, които ще направя за продукта. 

А сега съвсем на кратко какво заявява производителя:
- Естествени мигли с до 83% по-дълги  и 79% по-гъсти мигли
- Потвърдена  ефективност
- Без странични ефекти, алергии и дразнене
Повече информация за продукта можете да намерите на сайта на REALASH.

Опаковката на продукта е нова, а също така и състава му. Не съм ползвала старата версия, но според това, което съм чела от други момичета - била много ефикасна. 
Честно казано новата визия ми допада супер много, а това как красиво опакована пристигна при мен просто не мога да не отбележа.

И така - ден 1. Нека предизвикателството да започне!



Until Next Time.

Iff





* Продуктът ми беше изпратен от PR. 
Публикацията НЕ е спонсорирана. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?