петък, 10 юли 2015 г.

What I Ate Today # 02

Днес отново е ден, посветен на храната и моето меню за деня. През летните месеци количеството храна, което ям намалява за сметка на водата. През последните дни изчислих приблизително, че пия около 3 литра вода на ден. Просто не мога без нея. Също така ям много зеленчуци, плодове и не изневерявам на чайчетата си.



Закуска

Всяка сутрин започвам с чаша вода и след това преминавам към закуската. Днес тя се състоеше от 2 сплескани праскови (Saturn Peach) и малини. По традиция и един зелен чай, който забравих да знимам.




Обяд

Картофи на фурна с подправки, варен грах и кълнове от ряпа.




Следобедна закуска

Хапнах няколко оризови кексчета (вафлички) без сол.




Вечеря

Обикновено вечерята ми се състои от салата. Този път тя съдържаше следните ингредиенти: бейби спанак, кълнове от ряпа, домати, краставици и малко сол. 
Последното ми хранене е към 9 вечерта, в зависимост кога си лягам.




През деня пих 3 зелени чая от Lord Nelson и един липов от Sir Edward Tea.




Ако ви е интересно какво хапвам през деня можете да ме последвате в Instagram. Там съм доста по-редовна със снимките.
Също така не забравяйте да харесате Facebook страницата ми и да се абонирате за мен в YouTube.


Until Next Time.

Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?