вторник, 7 юли 2015 г.

Review: Rimmel London Lasting Finish Colour Rush



Започвам месеца с поредица от постове ревюта на продукти. Забелязах, че в последно време правя рядко такъв тип публикации, а в една анкета преди известно време вие посочихте, че точно такива най-много ви се четат.

Първото ревю ще е на продукт, който до сега не съм срещала у нас и ми беше супер интересно да го тествам -  Rimmel London Lasting Finish Color Rush, в цвят 610 Sun-Kissed.* Много марки пуснаха свои версии на чъби стикчетата на клиник и разни пен червила. Някои от тях успешни, други не толкова. 

Както винаги започваме от опаковката, която е пластмасова и сравнително стабилна. Капачката се отваря лесно, но не изпада в чантата. Механизмът, която изкарва червилото леко хлабав. Продукта се изкарва лесно. 

Ще си кажа откровено, че бях малко скептично настроена относно това червило. Но останах много приятно изненадана. 
Цветът е красив, летен, бих го описала като нещо между праскова и малина. Ухае приятно, на нещо сладичко. Въпреки, че се води по-скоро балсам е доста пигментирано. Стои върху устните много естествено, не се събира, не подчерта някакви недостатъци или белене. До някаква степен бих го определила и като хидратиращо. Нанася се много лесно и равномерно, и трае доста дълго. Ако не ядете може да остане поне 5 часа, а след хранене - изчезва равномерно. След него остава тинт, който понякога ми е трудно да изтрия без дегримиращ продукт. 
Въобще съм много изненадана от това, което се крие в тази толкова обикновена опаковка. 
Надявам се и другите цветове да са така прекрасни като този, защото бих искала да се сдобия с още някой.




Ако се интересувате от това червило можете да го намерите на сайта на Parfimo - Rimmel London Lasting Finish Color Rush . Там също можете да намерите още много продукти на марката Rimmel на страхотни цени.

Цената му е около 5лв на сайта.


Надявам се ревюто да е било интересно и полезно за вас. Не забравяйте да следите фейсбук страницата ми, където публикувам всякакви интересни нещица. 
Благодаря ви, че ме четете!



Until Next Time.

Iff







* Продуктът ми беше предоставен от Parfimo.bg за тестване. 
Публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми за продукта е напълно безпристрастно. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?