петък, 24 юли 2015 г.

Review: Catrice All Matt Plus Shine Control Powder



Публикациите с ревюта продължават и днес ще ви споделя мнението си за една нова пудра в моята козметична чантичка. Както знаете аз не съм особен почитател на фон дьо тени и подобни кремообразни продукти, но пък пудри - обожавам. 

Кожата ми е комбинирана към мазна и те са голям мой спасител в летните жеги. Жалко е обаче, че не много пудри успяват да се задържат дълго на лицето ми и все още не съм намерила идеалната за лятото. Но пък през останалото време от годината Catrice All Matt Plus Shine Control Powder* е прекрасна инвестиция, която можете да направите. За сметка на невзрачната си и скучна опаковка, самият продукт е много добър. Въобще марката е една от любимите ми бюджетни и постоянно имам нови,и нови находки. 
Catrice All Matt Plus Shine Control Powder е лека, не се усеща върху кожата и има трайност около 2 чака през лятото, като през останалите месеци може да издържи и повече. Няма силно изразен пигмент и спокойно бих я определила като полупрозрачна. Не се праши и няма "брашнен" ефект. Матира слабо, затова най-вече бих я препоръчала за нормална кожа.




Цената на пудрата е 8,10лв и можете да я намерите в сайта на Parfimo.bgCatrice All Matt Plus Shine Control Powder.

В Parfimo също така има доста интересни и изгодни продължения от Catrice и още много други марки. Доставката е около 4-5лв.


Надявам се ревюто да е било интересно и полезно за вас. Пожелавам ви слънчев петъчен следобед.


Until Next Time.

Iff






*Продуктът ми беше предоставен от Parfimo.bg за тестване. 
Публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми за продукта е напълно безпристрастно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?