вторник, 14 юли 2015 г.

Reveiw: L'Oreal False Lash Wings Intenza Mascara

Здравейте! Днес отново е ден за ревю и този път на продукт, който не така ме впечатли. Героинята ни е една сравнително нова спирала на пазара - Loreal False Lash Wings Intenza*, за която в началото имах големи надежди, тъй като спиралите на марката са едни от любимите ми. 





Опаковката на спиралата е доста красива, има добър "заключващ" се механизъм
при затваряне. Четчицата е много интересна и необичайна. Голяма е, но не твърде. От вътрешната към външната си страна става по-малка и е сплескана. Косъмчетата са много мънички и силиконови. 



Тушът е тъмен, наситен и с нормална консистенция. Не бих го нарекла нито много гъсти, нито рядък. С времето не се сгъсти допълнително (имам спиралата от към 2-3 месеца).

Формата на четката спомага за лесното нанасяне на продукта, но пък в началото е малко странно с нея и трябва свикване. 



Като действие не мога да кажа, че не съм доволна, но пък и не съм очарована. За цената си от  лв можеше да даде и още нещо по-добро. Придава някакъв обем, дължина също, но не разделя достатъчно миглите. Чести ги слепва помежду им и при нанасяне на втори свой от продукта историята става не особено красива (поне за мен). Но този момент може да се преглътне, тъй като с чиста четчица лесно се разделят слепналите мигли. По-големият проблем на тази спирала е, че се рони. В началото нямах такива наблюдения и поне 2 седмици всичко си беше наред. Рядко попадам на такива спирали и не съм свикната на подобни явления. Въпреки, че първите няколко часа всичко изглежда прекрасно не мога да преглътна този момент. Смятам, че ронеща се спирала може да развали всеки грим и затова не препоръчвам тази, и не мога да кажа, че ми харесва. Всичките й плюсове се изпаряват заради този факт.


И това беше от мен за днес. Надявам се ревюто да е било полезно и интересно за вас.



Until Next Time.

Iff




* Продуктът ми беше предоставен от PR.
Публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е напълно откровено и безпристрастно.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?