вторник, 2 юни 2015 г.

РЕВЮ на четки BrushArt, Missha и BrushArt Face гъба за грим

Здравейте!

Днес  реших да направя едно ревю на няколко от новите ми четки за грим плюс имитация на бюти блендъра, за който сигурно всички вие вече знаете и поне веднъж сте ползвали подобна гъбичка.



И ще започна направо с въпросният „бюти блендър“, имитация от марката Brushart, който всъщност се превърна и в любимото ми приспособление за нанасяне на кремообразни продукти, особено фон дьо тен! Това е гъбичка, която трябва хубаво на напоите с вода преди да започнете да я използвате. Материалът , от който е направена е еластичен, сравнително твърд и не се разкъсва или разслоява. Голяма е приблизително колкото едно яйце от кокошка. Стои много удобно в ръката и е лесно да се работи с нея. Задължително е всеки път след употреба да я „изперете“ хубаво, докато следите от използваните продукти изчезнат. При моята след 2 месеца употреба останаха няколко петънца от фон дьо тен, но това не се отразява на работата й ни най-малко. След като напоите гъбичката с вода и я изцедите леко може да започнете с нанасянето, което е във вид на потупващи движения. Не е нужно да сте мега прецизни, може на моменти да позагладите, но във всеки случай с това приспособление ще получите много естествен ефект. Фон дьо тена и коректора се нанасят в супер тънък слой и почти не личат. Дори такива, които много трудно нанасяте с четка и изглеждат като маска на лицето – пробвайте с тази гъбичка и резултата може да ви изненада. При мен се случи това, затова ви го и препоръчвам. Има един „влажен“ ефект след нея, затова задължително нанесете матираща пудра в Т-зоната,а също и под очите след  коректора, за да не насъбере. Цената на тази гъбичка от Brushart е 6,90лв, а си я поръчах от ТУК. Според мен е прекрасно съчетание между добро качество и изключително достъпна цена (като се знае колко струва оригиналният Бюти Блендър). Интересно ми е само колко време ще ми служи тя. Затова ще ви осведомя в някой от следващите си постове.



Следват още три четки, които са отново на марката Brushart. Първата е тази супер сладка кабуки четка, която просто нямаше как да подмина. Отдавна исках да си взема кабуки и цената на тази ме привлече. Имам други четки на марката Brushart и съм доста доволна от тях, затова сметнах, че няма да сгреша, ако отново заложа на нея. Така и стана. Отново много качествено изработена четка,  супер мека и пухкава. Косъмът е изкуствен (до колкото знам), всичко е добре „сглобено“ и никакви косъмчета не падат от нея. Вече съм я мила доста пъти и си стои все така хубава и идеална, както пристигна при мен. Косъмчетата са й достатъчно гъсто наредени, прахообразните продукти се набирах много лесно , а в последствие и разнасят по лицето без усилие. Ефекта не е брашнян, покритието е равномерно. Основно нанасям пудра с нея, но понякога експериментирам с руж и се получава отново много добре и равномерно. Също съм опитвала да нанасям и контуриращи продукти, но за сега в това отношение ръцете ми не са особено сръчни и не мога да кажа със сигурност как е. Цената й е 6,90лв, което си е доста бюджетно според мен. Поръчах я от ТУК. Бих добавила като заключение за тази четка, че е достатъчно мъничка и можете да я носите в чантата си, ако искате през деня да ползвате пудра.



Втората четна на Brushart, която си поръчах е тази за фон дьо тен.  До сега не бях ползвала такава и ми беше много интересно да опитам как ще бъде нанасянето на фон дьо тен или бб крем. Затова реших, че може отново да заложа на тази марка при експеримента. И тук ще се повторя, но отново не сгреших и останах очарована. Пишейки този пост вече си мисля да поръчам всички останали четки, които нямам на Brushart, защото до сега никоя не ме е разочаровала, а цената им е страхотна. Та, към четката. Косъмчетата й са много мекички и е приятно усещането върху лицето. Изработката на четката е качествена, няма изпадали косъмчета, след няколко измивания не съм забелязала промяна във формата й. Достатъчно лесно се ползва и нанасянето на течни продукти е много удобно с нея. Не оставя линейки, прави хубав завършек при нанасяне на фон дьо ден. Също така се справя отлично и при нанасянето на коректор в зоната под очите.  Там съм я ползвала и за пудра, тъй като участъка е по-деликатен, нежен и ми трябва прецизност. Доста е универсална според мен. Струва само 3,90лв, а си я купих от ТУК.



И последната четка от Brushart, която придобих се води за очна линия, но тук мога да поспоря хаха. Доста е „дебеличка“ за тази цел, но пък за прилагане на сенки е идеална. Косъмчетата са меки , къси и гъсто сложени. Не изпадат. След миене няма промяна във формата й или в действието. Справя се отлично с всякакви сенки, като добре и прецизно ги нанася. Не стана обаче за опушвате, тъй като не е особено „рошава“. Но съм много доволна от нея и я ползвам всеки път за ежедневния си грим. Цената й е отново много ниска – 2,90лв. Можете да я намерите ТУК.



И няколко думи за една четка, която не е от марката Brushart, а корейската Missha. Много исках нещо на марката и се спрях на тази четка за вежди – Professional Eyebrow Angel Brush. Пристигна в много красива кутийка, която още си пазя, когато реша да пътувам с нея. Самата четка е супер качествено изработена, има много красив дизайн и изглежда достатъчно ефектно докато се ползва. Скосена е, много тънка и идеална за оформяне на вежди. Няколко пъти съм я пробвала  и за очна линия като се справя много добре със задачата си. С нея се работи бързо и лесно. Косъмчетата са по-твърди, не пухкави, не изпадат. Мие се лесно и не се променя след това. Цената й е 6,90лв, можете да я намерите ТУК.


Това бяха последните ми попълнения в колекцията с четки. В момента си търся четка за опушване и с по-пухкав косъм и ще се радвам да ми препоръчате някоя на по-достъпна цена.

Надявам се публикацията да е била интересна и полезна за вас.


Until Next Time.


Iff

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?