петък, 19 юни 2015 г.

Iff's Favorites // Любимци за Април, Май и Юни 2015

Да, определено дълго време не бях писала пост за любимци. Днес реших най-сетне да седна и напиша какво обожавах през изминалите 3 месеца. Както винаги ще има малко козметика, филми, музика, сериали. Прочетох 2 книги през тези месеци, но за съжаление не ми харесаха до толкова, че да говора за тях тук. А за повече книжни, уви, нямаше време.
Е, започваме ли?



Част І - Красота





Първи са два продукта за лице на вече любимата ми марка NONIQUE. Преди сигурно месец писах пост посветен на околоочният хидратиращ крем на марката, който можете да намерите ТУК. Бях толкова доволна, че реших да си поръчам и крем за лице от същата серия. Продуктите са био, веган и сравнително достъпни. Попиват много бързо, хидратират страхотно и въобще не се усещат върху кожата. За сега съм очарована от тях и имам намерение да изпробвам още неща на марката.




Следващите ми любимци са три лака за нокти - два на Rimmel London от миналогодишната серия на Rita Ora и един на Essence от лимитираната колекция I love nude.
1. Rimmel, номер 703 - красив бях цвят с нежни перлени частици. Много наситен, бързо съхне, но не е толкова траен, колкото ми се иска.
2. Rimmel, номер 853 - пастелен светло син цвят, също съдържа леки перлени частици. Както 703 е много наситен и съхне бързо, но трайността му не е от най-добрите.
3. Essence I love trends, номер 07 - много красив приглушен розов цвят, доближаващ се до телесен. Стои прекрасно и само нанесен в един слой. Съхне почти мигновено и издържа доста дълго.



Продължаваме с декоративна козметика. През последните месеци съм просто луда по коректора на Maybelline Fit Me. Моят е в цвят 15. Прекрасно се справя с прикриването на пъпчици или озаряване на зоната под очите. Стои незабележимо, не изсушава кожата и доста траен. Направо съм влюбена в него.
Една доста нова покупка е Blush Stick-а на H&M в цвят Rosy Cheeks, който толкова ми напомня на Orgasm на NARS. Много лесно се нанася и придава естествено сияние на кожата, има ефект на руж и хайлайтър едновременно. Прекрасен продукт, който сигурно ще нося цяло лято.
Друг продукт, който се очертава да бъде мое спасение това лято е основата за сенки на Artdeco, която след дълго чудене реших да купя. С увереност мога да кажа, че дори и в големи жеги тази основа успява да задържи сенките ми в идеално състояние за поне 10-тина часа (минимум). Супер икономичен продукт е, има лек телесен цвят и блясък, който обаче не променя цвета на нанесените върху нея сенки. Даже ги прави по-наситени и красиви.



Следващият обожаван от мен продукт е пудрата на Bourjois Healthy Balance, моята е номер 52. Отново нещо, което сигурно ще ползвам постоянно лятото. Страхотно матира за 5-6 часа, има една сравнително добра покривност и стои незабележимо на кожата. Това е друг продукт, който сигурно вече ще купувам постоянно.
И от бюти частта останаха още две нещица - кабуки четката и гъбичката за грим на Brushart. Страхотни нещица, много достъпни и качествени. Можете да прочетете повече за тях ТУК.





Част ІІ - Нещата от живота


Толкова много филми и сериали гледах през тези три месеца. Имам чувството, че мога да напиша цяла публикация по въпроса, но ще се опитам да бъда по-кратка.
Окрилена от мисълта, че в края на годината ще излезе нова част от поредицата Star Wars, която е и моя любима за всички времена, изгледах още веднъж всичките части. Ако още има някой на тази планета, която не е гледал филмите - направете го. Това е вечна класика!
Докато бях на галактическа вълна изгледах и последният филм Star Trek. Останах много доволна от него, затова отново препоръчвам.
Ако пък не обичате подобен тип филми имам и няколко по-"момичешки" за вас. Това са двата филма Mean Girls, които просто изгледах един след друг на един дъх. Страхотни комедийки за отпускане след дълъг и тежък ден. Да ви кажа първата част обаче ми хареса повече. И отново, когато бях на такава тематика филми изгледах Clueless от 1995г и испанския Perdona si te llano amor, които също бих ви препоръчала
Ако пък си падате по малко "ревливи" филми изгледайте The best of me. Много красива история за любов, която ще ви трогне до сълзи. Както сигурно и почти всяка на Никалъс Спаркс.
След доста препоръки реших да си изтегля филмите Austin Powers и продължавам да не мога да се спра с това "Yeah, baby!". Няма такава гениална идиотщина. За тези, които не знаят - това е трилогия от филми пародия на Джеймс Бонд. Не съм гледала Бонд, но пък Остин го обожавам. Изгледах и трите филма за ден. Въобще не са напрягащи и най-важното е, когато решите да си ги пуснете - не приемайте нищо на сериозно, просто се забавлявайте.
Супер спонтанно един ден изтеглих филма Chappie и сърцето ми беше спечелено на момента. Не знам защо но приех този филм толкова навътре и близко. Едно от него винаги ще запомня - момента, когато робота Чапи беше ужасен и изненадан от човешката природа, от жестокостта и лъжите на хората и възкликна - "защо вие хората все лъжете и наранявате" . Нещо такова беше, но това е въпрос, над който постоянно мисля и не мога да намеря отговора. Но това е друга тема на разговор.
И сега два филма, които обожавам на квадрат и сигурно мога да изгледам още милион пъти. Първият е Дивергенти, чиято втора част отидох да гледам на кино, защото след първата просто не можех да чакам филма в замунда. А е грях човек да го гледа с лошо качество. Толкова е уникален, силен, смислен, дълбок, че бих накарала всеки от вас да го гледа, надявайки се да го разбере така, както аз. Лятото планирам да си купя книгите, защото просто ще се побъркам докато част 3 излезе.
И та-ра-ра-рам! Последната ми мега любов, която хукнах да гледам няколко дни след премиерата, защото просто откачах, ако не видя е Jurassic World. Сигурно много от вас не са фенове на динозаври, но аз от малка ги обичам , а също така съм голям фен на Jurassic Park. Гледах Jurassic World на 4DX и останах супер доволна. Да, от към динозаври има много грешки в този филм, но все пак изпитах голямо удоволствие, гледайки го. Беше си като една мини мечта, която моето Аз преди години умираше да осъществи. Затова ще отида и на Star Wars. Не очаквам много и дори филма да не струва пак ще съм щастлива. Кратък сантиментален момент хаха.

Сериали. Отново не са малко и тук. Какво да ви кажа .. броят на филмите и сериалите, които гледам се увеличава правопропорционално с материала, която трябва да науча за училище/университета. Винаги е било така и явно ще си остане.
Първият, който искам да спомена е с малко странен сюжет и има някаква латино жилка в него. Казва се Jane the Virgin и се разказва за момиче на име Джейн. Тя е ревностна католичка, има си приятел от няколко години, но се е зарекла до сватбата да остане девствена. Но един ден забременява. Спокойно, няма нищо общо с Дева Мария. Нещата тук са повече като на завихрена, латино сапунка и ако ви е интересно "как пък е станал номер" - гледайте го.
Повлияна от латино нотката си изтеглих един испански сериал - Isabel. Тук вече сюжетът е обвързан с историята. Ако ви е интересна историята на Испания и обединението по времето на кралица Исабела - препоръчвам ви го.
Не знам дали съм споменавала, но съм голям фен на азиатските филми и сериали. Юни месец започнах един нов за мен корейски, в който участва любимият ми източен актьор. Сериалът се казва My Lovable Girl и историята се върти около музика, любов и много драма.
Последният ми сериал е отново нов и този път български. Става въпрос за Връзки, който излиза в момента. Дават го по BTV през делничните дни (сряда, четвъртък и петък). Много интересна и увлекателна история, която ме спечели още с първия си епизод. Отново - препоръчвам.


Песни много нямам за вас. Но пък излезе нова песен на любимата ми банда евър и реших да ви я споделя. Ако има още някой, която слуша BFMV - пишете ми в коментарите, че в последно време се чувствам много самотен фен. :D




Ами това беше за днес от мен. Малко дълго се получи, но това е най-сбитото, което успях да възпроизведа хаха. Тъй де, три месеца да не пишеш и после се чудиш от къде да започнеш.
Ще се постарая вече редовно да си водя публикациите с любимците.

А сега ви пожелавам хубав ден и ще се видим съвсем скоро.



Until Next Time.

Iff

4 коментара:

  1. Много хубава публикация, ружа на H&M e страхотен, и аз го взех, но в друг цвят, утре отивам на лов за останалите :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, и аз тия дни искам да ходя на "лов" .. само изпитите ме спират :D
      Твоят руж в какъв цвят е?

      Изтриване

А ти какво мислиш?