неделя, 31 май 2015 г.

PET TAG // Моят домашен любимец




Преди 2 седмици бях таг-ната от Lina's Favorites да направя Pet Tag и с удоволствие се съгласих. Обожавам да говоря за моята палавница и просто нямаше как да не й отделя един специален пост. Преди време бях писала публикация за нея и предизвикателството да имаш куче. Ако не сте я чели, можете да я намерите ТУК.

А сега към въпросите. 

1. Как се казва домашният ви любимец?
Казва се Ема. 

2. Какво животно е и каква порода?
Ема е куче, порода златен ретривър.

3. От колко години го имате?
Имаме я от 13 юли 2014г. 

4. Как се сдобихте с него?
От OLX. Историята как се сдобихме с нея е доста дълга и няма да ви занимавам с цялата. Отне около 2 месеца, докато изберем породата, но бяхме решили, че искаме да е женско куче. Първо клоняхме към малко куче, защото живеем в апартамент, но в последствие, разглеждайки толкова много породи се спряхме на златният ретривър. Сметнахме, че тези кучета най-добре ще паснат на семейството ми. Естествено имаше притеснение дали няма да й е тясно в апартамента, ще бъде ли щастлива, но в крайна сметка след като я имам сега осъзнавам, че не е важно къде живееш, а колко внимание отделяш на кучето си. Дори и най-голямото куче може да живее отлично в апартамент, ако редовно го извеждате на разходки (поне 2 пъти на ден по 1-2 часа), а в къщи си играете с него.

5. На колко години е?
Една годинка и един ден. Родена е на 30 май 2014г :)

6. Какви чудатости притежава вашия любимец по характер?
Страхува се от прахосмукачката, дъската за гладене и всичко, което започва рязко да шуми. Много обича боричканията и от там съм й дала прякора "кечистката" :D 
Също така обича да знае винаги кой къде отива и какво прави. Ако някой се затвори в стая и я остави от вън - започва лаене, дращене, докато не я пуснеш да огледа какво се случва и после си тръгва. :D
Има доста неща, които са забавни и странно, но ще ми трябва цяла публикация да ги опиша хаха.

7. Какво означава за вас връзката ви с домашния ви любимец?
Много. Всичко. Обичам я и съм толкова щастлива от това, че е в живота ми.

8. Какви любими спомени имате с домашния си любимец?
Толкова са много. Имам чувството, че всеки ден се случва нещо различно и прекрасно с нея. 

9. С какви умалителни имена го наричате?
Ушатко, Кечистке.. :D 
Също така Еми, Емчо, Емка. :)


Е, това бяха въпросите. Ако искате да ме питате нещо по темата - направете го в коментарите.
Всеки, който има домашен любимец да се чувства таг-нат :) Ще ми е интересно да прочета и вашите отговори.

Също така искам да ви попитам дали желаете още "кучешки" постове. 


Until Next Time.

Iff

2 коментара:

А ти какво мислиш?