събота, 23 май 2015 г.

#Eurovision2015

pic: wikipedia

Обожавам музиката, тя е неизменна част от живота ми и нямаше как да не ви споделя мнението си на кратко за последното издание на Евровизия, което се проведе в Австрия. Гледам го за поредна година и този път ще кажа, че е едно от най-добрите до сега. Определено са се постарали за 60-тата му годишнина. Изненада беше участието на Австралия, но защо пък не - песента наистина не бе лоша.
Ще започна с това, че австрийците наистина се бяха постарали за организацията. Много ми хареса встъпителната част, която беше толкова типична за тази страна. Нищо грандиозно или супер технологично, а изчистено, класическо и сияйно.
Тази година ми харесаха и много повече песни, защото е имало моменти преди, когато почти съм заспивала.  Моите фаворити бяха Естония, Русия и Италия. Също ми допаднаха ми изпълненията на Словения, Испания, Черна гора, Грузия и може би до някъде на Швеция. 



Но до тук са положителните ми отзиви за Евровизия 2015 или може би като цяло този конкурс. За пореден път станахме свидетели на гласуване по съседски, приятелски, политически и т.н. А уж мотото беше "Building Bridges" и наблегнаха на обединяването на народите, забравянето за политиката, но в крайна сметка резултата не беше по-различен от преди. Да ви кажа честно почти всеки път познавах за кои три държави най-много ще бъде гласувано при всяко включване. 

Конкурс за песен, за глас, за музика .. а спечели такава, където беше наблегнато повече на ефектите. Без тях според мен не е нищо особено "Heroes" на Mans. И гласът му не може да се сравни с трите момчета от Италия. Трябва да си глух, за да не гласуваш за тях.

Ще ви призная, че наистина малко съм раздразнена, защото много обичам музиката, а най-качественото от нея остана недооценено. Дори на такива мащабни конкурси, което се търси точно таланта.

Споделям ви моите три фаворита, ако още не сте ги чули:





А кои песни харесахте вие? Ще се радвам да ми споделите в коментарите.


Until Next Time.

Iff

1 коментар:

  1. Нито една песен не съм чула тази година. Даже не знаех, че България няма да участва. Блогър ми прави страшни проблеми от телефона, та не съм сигурна каква част от коментара ми се публикува.

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?