петък, 17 април 2015 г.

РЕВЮ: Catrice Absolute Eye Colour // Единични сенки на Catrice



Здравейте, прекрасни!

Днес най-сетне намерих време, за да споделя мнението си за единичните сенки на марката Catrice, които притежавам. В момента те са 3 на брой - един матов и два нови сатенени цвята *

Започвам с матовият, който е и първи в колекцията ми - 350 Starlight Expresso. Това е наситен, студен кафяв цвят, притежаващ една сивееща нотка. Много добре пигментиран е, нанася се супер лесно върху клепача, а също така се и разнася без проблем. Страхотен е за сгъвката на клепача, защото е идеален в правенето на естествена сянка. Това негово свойство го прави и подходящ като контуриращ продукт. Напомня ми за Taupe на NYX. Аз освен като сенки го ползвам и за веждите си. Препоръчвам го на момичета със светла коса, а също и вежди, които нямат рижав подтон. Напомня ми много на Taupe цвята на Maybelline Color Tattoo. Обожавам тези единични сенки и ги ползвам всеки ден.





Следват два нови продукта на марката. Първият е прекрасен, светло зелен цвят със златисти частици в себе си, които не изглеждат натрапчиво - 910 My Mermint. На пръв поглед е доста ярък и стряскащи, но всъщност цвета е по-приглушен. За лятото бих бил идеален вариант. Вече изпробвах сенките в няколко грима и съм сравнително доволна. Текстурата им е много мека и нежна, нанасят се и разнасят лесно. Единствената ми забележка е пигментацията им, но ако предпочитате по-спокойните цветове в грима на очите си - те могат да ви харесат. На мен просто ми се искаше нещо по-ярко и закачливо.

И последният цвят е 900 Li-La Bamba. Това са много интересни лилави сенки с по-едър от предните шимер, но този път в сребрист цвят. И тези изглеждат в първия момент стряскащо и много ярко, но всъщност както 910 са по-светли при нанасяне. Тук забелязвам, че сребристите частици са по-явно изразени, а лилавото ми се губи някъде. Не го смятам за минус, защото лично аз харесвам този ефект, тъй като не си падам много по тъмно лилавите сенки. Но ако се нуждаете от по-силно изразен лилав цвят, а не блясък - тези няма да ви допаднат. 
Нанасят се много лесно върху клепача. Текстурата им е мека и нежна. 





Надявам се ревюто да е било полезно и интересно за вас. 



Until Next Time.

Iff





* Единичните сенки от новата колекция на Catrice (900 и 910) ми бяха предоставени от PR. 
Мнението ми за продуктите е базирано на лични впечатления, 
като се старая винаги да бъда максимално обективна и откровена. 

3 коментара:

  1. Много обичам единични сенки, сигурно имам поне 50 :D А тези също доста ме привличат, макар да знам, че и тяхното дъно няма да видя хаахха
    Прекрасно ревю :)

    ОтговорИзтриване
  2. 350 Starlight Expresso много ми допада като цвят, ще го погледна като го видя някъде :)

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?