вторник, 21 април 2015 г.

#beautyacademy2015 // Разкрий красотата си ♡




Здравейте, приятели! 

Днес и аз се включвам с пост в кампанията на DM - Beauty Academy 2015 - Разкрий красотата си, която се провежда в дните между 16 и 26 април тази година. Остават още 5 дни, затова още можете да се включите. 
Във фейсбук страницата на ДМ има игра, в която всеки от вас може да се включи, а голямата награда е шопинг уикенд да двама в Милано!
Качете ваша снимка, на която сте гримирана в специалното приложение на конкурса ТУК

Също така в магазините на ДМ текат промоции на определени козметични продукти на марки като Loreal, Maybelline, Rimmel, She, Alverde.. Каталога можете да разгледате ТУК.
А София, Варна и Бургас има организирани безплатни грим-сесии за два поредни уикенда в търговските центрове.

Преди няколко седмици ДМ се свързаха с мен, за да ми споделят подробностите около тази кампания, а също така ми пратиха една от бюти кутиите с декоративна козметика - Разкрий красотата си*. В следващите няколко реда можете да прочетете какво съдържа тя ..






1. Лак за нокти She gel-like in Wow!-Farben, номер 545 - много наситен цвят, който ми напомня много за Марсала (цвета на 2015). Четчицата е стандартна, разнася добре продукта и не прави маникюра на линейки. В два слоя цветът става супер наситен и има гланцов завършек. Съхне сравнително бързо. 

2. She nail polish corrector - това е писалка, напоена с лакочистител, чрез която можете да поправите маникюра си или да изтриете там искате. Не съм ползвала преди такъв продукт, но смятам, че би бил много полезен при правенето на френски маникюр. Задължително ще споделя с вас дали ми харесва и какви са ми впечатленията от него.

3. Спирала Loreal False Lash Wings Intenza - обожавам спиралите на марката и съм много щастлива, че мога да тествам и тази. Четката й е супер интересна, силиконова, със сплескана форма. Много лесно се нанася и с няколко движения миглите стават дълги, по-гъсти и супер черни. Скоро смятам да ви поговоря повече за нея.


Пожелавам ви успех в играта на ДМ!



Until Next Time.

Iff





* Продуктите ми бяха изпратени от PR. 
Мнението ми за тях е напълно лично и безпристрастно.
Публикацията НЕ е спонсорирана.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?