събота, 4 април 2015 г.

Любимци за Март 2015 // What the Penguins обикнах този месец

Сериозно, въобще не забелязах как се изниза този месец и дойде време за месечните ми любимци..

И както винаги започваме по категории.



Част І - Красота






Започвам с декоративната козметика и един лак.
Първият любим продукт е червило на Essence от лимитираната серия на марката I love nude, за която можете повече да прочетете ТУК. Това е идеалното нюд червило за мен и го обичам от първото нанасяне. Откакто го притежавам почти всеки ден него слагам. Много лесно се нанася, кремаво е, но за жалост не много трайно (което мен не ме притеснява особено). 

Следва продукт, който толкова дълго време желаех - Mary Lou Manizer от theBalm, и въобще не останах разочарована. Най-много харесвам да го нанасям като сенки. Цвета е много наситен, траен , а количеството сигурно ще ми стигне за 20 години :D

Друг любим продукт стана за мен балсамът за устни EOS. Прекрасно се нанася върху устните, подхранва ги много добре, а съдържанието му е повече от страхотно. Моят е с мед и ухае умопомрачително (но не натрапчиво), даже има сладък вкус! 

Идва ред и на любимия ми лак за нокти през март месец - номер 380 на Miss Sporty. Последно време съм на вълна розови лакове и отново заобичах този. Цветът ме у много красив - преливащо се розово, цикламено и понякога долавям сребристо. Много е интересен. Съхне доста бързо, а също така е траен - издържа 5 дни без проблем.





Следващият любим ми продукт за месеца е универсалният крем на Nivea. Кожата ми нещо "полудя" пред последните седмици и този крем буквално ме спаси. Ползвах го както за тяло, така и лицето, а понякога и устните. Във всички случаи се справя прекрасно и подхранва много добре кожата. 

Тази мостра на Kerastas ми стигна сигурно за повече от месец. До колкото успях да разбера е олио за суха и увредена коса. Уникално омекотява, придава блясък и въобще не утежнява косата. В момента чакам да го заредят в сайта на Златна рибка и да си го купя.

И последният козметичен любимец е маската за лице на Freeman с авокадо. Ползвам я някъде 2 пъти в седмицата, но за жалост понякога забравям. Кожата ми след нея е толкова мека, гладка и красива. Даже съм забелязала, че премахва и черните ми точни. Искам да си купя още някои от маските на марката и бих се радвала, ако ми препоръчате в коментарите.




Част ІІ - Нещата от живота


През този месец за жалост нямам много интересни филми и сериали, за които искам да ви споделя. От края на февруари по принцип започнах сериала Gossip Girl, той като на времето не успях да догледам последните два сезона.. и реших, че сега му е времето (защо пък не :D ). Също така изгледах няколко руски сериала, от които най-много ми хареса "Анджелика". Става дума за едно пълничко момиче (към 100 кг), което навършва 21 години и изведнъж на другата сутрин става слаба 50 кг-мова мадама. Но не завинаги. В зависимост от определени неща (които няма да ви издам) тя става ту дебела, ту слаба. Ако историята ви е интересна и знаете руски - сериала го има в ютуб и вбокс.  


pic: google


Ето и двете ми най-любими песни за месеца:






За съжаление нямам кой знае колко интересни новости през март месец. Но все пак се надявам, че публикацията е била интересна за вас.



Until Next Time.


Iff


Няма коментари:

Публикуване на коментар

А ти какво мислиш?