неделя, 29 март 2015 г.

Покупки под влиянието на YouTube - Loreal Paris Nude Magique Eau De Teint и TheBalm Mary–Lou Manizer

Здравейте, прекрасни!

Вчера си говорихме за покупки, които съм направила под влиянието на YouTubе , а също и блогове. Днес ще продължа темата, като ви запозная с други два продукта, които просто нямаше как да не купя след огромната информация, която прочетох за тях и многото хвалби, които чух. Дълго време ги „заглеждах“, чудейки се дали наистина си заслужават и все пак реших да ги направя част от моята козметична колекция. Ако се чудите кои са те и дали съм останала доволна от тях – продължавайте да четете.




Първият продукт, на който смятам да  направя ревю е течната пудра на Loreal Paris – Nude Magique Eau De Teint. Той предизвика интерес при поста ми „Нови придобивки“ и реших, че нямате търпение да чуете нещо повече за него. Да, определено това е един много интересен продукт за лице, който още от есента на 2014 е в wish list-а ми.

Както винаги ще започна с опаковката. Loreal Paris – Nude Magique Eau De Teint пристигна с лепенка, която свързва капачката и тялото на шишето, което естествено ни гарантира, че продукта не е бил отварян (плюс от мен за това). Формата на шишенцето е много красива, според мен изглежда интересно и необичайно на фона на повечето фон дьо тени. Повърхността му е матова и е направено от сравнително дебело стъкло.  Даже си потежава. Съчетава се с лилава капачка. Единственият минус на тази прекрасна опаковка обаче е трудното използване на продукта, поради липсата на дозатор. Ако не внимавате без проблем ще се „олеете“. 
Обобщаваме за външния вид – красиво, но неудобно шишенце. Но на мен това не ми пречи.
Преди да използвате продукта е важно хубаво да го разклатите, както е описано отзад на етикета. Отбелязвам това, защото аз въобще не му обърнах внимание и хубаво, че преди това бях слушала ревюто за продукта.



И така .. а какво се крие вътре?
Loreal Paris – Nude Magique Eau De Teint се предлага в 7 цвята (в официалната страница на марката) и 4 в сайта на Enzo, от където е закупен моят. Като аз си взех най-светлият от тях -  100 Porcelaine / Porcelain. (за моя изненада точно него го няма в сайта на Loreal .. мистерия).
Останалите 3, които се предлагат в Enzo са: 120 Pure Ivory, 150 Nude Beige и 190 Beige Rose.
100 Porcelaine бих описала като цвят, който е с жълтеникав нюанс. Ако вашият цвят кожа клони към розов нюанс и е светла, то тогава ви препоръчвам 120 Pure Ivory.
Loreal Paris – Nude Magique Eau De Teint има интересна, маслена текстура. Разнася се много лесно и равномерно върху кожата, като не след дълго придобива матов завършек. И въпреки маслената си текстура не бих го препоръчала за момичета със суха кожа, защото може да я изсуша допълнително или да подчертае несъвършенствата и сухотата й. Това, че е маслен (и дори мазен) не трябва да плаши пък момичетата с мазна кожа (като моята), защото матовият ефект е почти моментален. Не се усеща върху лицето, не стяга кожата и поне моята не я изсушава. Тук искам да ви предупредя, че в шишенцето Loreal Paris – Nude Magique Eau De Teint има лека миризма на спирт, но след като разнесете продукта върху кожата тя изчезва. Затова не се притеснявайте от това, няма да миришете на махмурлия :D
Продукта е и доста траен. Около 8 до 10 чака може без проблем да изглежда перфектно върху лицето, но след около 5 може да се появи блясък в Т-зоната. Затова не забравяйте да вземете пудра в козметичната си чантичка. А когато преди това няма особена нужда от пудрене, защото както споменах вече завършека е матов.
Точното наименование на Loreal Paris – Nude Magique Eau De Teint е течна пудра, а не фон дьо тен. Това е така, защото при нанасяне се усеща точно като пудра върху лицето (след като придобие матовият завършек).  Количеството е 20 мл и на мен би ми стигнало за доста дълго време, защото е нужно съвсем мъничко при ползването му. Също така има SPF 18, което е голям плюс – ще ви предпазва до някаква степен от слънчевите лъчи, но на снимки няма да прави лицето ви с блясък.

А ето и информация за състава на Loreal Paris – Nude Magique Eau De Teint за тези от вас, които се интересуват.

Състав: DIMETHICONE, CYCLOHEXASILOXANE, ISODODECANE, ALCOHOL DENAT., VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE,PHENYL TRIMETHICONE, ACRYLATES/POLYTRIMETHYLSILOXYMETHACRYLATE COPOLYMER, PEG-10 D I M E T H I C O N E , D I S T E A R D IMON I UM H E C T O R I T E , A Q U A / WATER, PROPYLENE CARBONATE, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, ALUMINUM HYDROXIDE, [+/- MAY CONTAIN: C I 77891 / TITANIUM DIOXIDE, C I 7 7 4 9 1 , C I77492, CI 77499 / IRON OXIDES] (FIL B160492/2). – Информацията е намерена от официалния сайт на марката.

Аз съм много доволна от Loreal Paris – Nude Magique Eau De Teint. Изключително интересен продукт е и си струва да го пробвате. Но още веднъж ще напомня, че ако имате суха кожа няма да изглежда така добре върху лицето ви.

Можете да намерите продукта ТУК.




Следващият герой в нашата публикация е прекрасният и всеизвестен хайлайтър на TheBalm – Mary – Lou Manizer. На него няма да се спирам толкова обстойно, защото сигурно не е останал човек, който не знае какво представлява. Ето и няколко думи все пак ..
Продукта е от една серия на TheBalm, в която са включени също Cindy Lou Manizer и Betty Lou Manizer.



Опаковката на Mary – Lou Manizer е повече от прекрасна. Даже картонената, в която пристигна е супер красива, че нямам никакво намерение да я хвърлям. Също така ми е и по-спокойно, когато знам, че се съхранява някъде. От много време исках този продукт и много съвестно си го пазя :D
Цветът на този хайлайтър е не по-малко красив. Бих го описала като шампанско с лек златист металичен ефект. Текстурата е много мека, нежна и кадифена. Доста е наситен и пигментиран, затова бъдете внимателни колко слагате. Без проблем може да се прекали, но ако нанесете леко и внимателно ще се получи прекрасен ефект. Аз обичам да го ползвам освен това и като сенки, най-често под веждата и във вътрешната част на окото.



Ето и какъв е състава му (който между другото много ме зарадва).

Състав: Mica, Isoeicosane, Polyethylene, Boron Nitride, Polyisobutene, Ptfe, Silica, Synthetic Wax, Dimethicone, Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxides (Ci 77491).

Количеството на продукта е 8,5 гр.

Можете да го намерите ТУК.


Надявам се публикацията да е била интересна и полезна за вас.

А вас YouTube с какво ви е изкушил?


Until Next Time.


Iff

3 коментара:

  1. Гледам го този хайлайтър в блоговете от сумати време и всеки път с нищо не ме привлича. Онзи ден дори много му се чудих, защото беше намален във feelunique, но се отказах от поредната покупка само и само да го имам. А опаковките на theBalm честно казано са ми много грозновати.
    Фон дьо тенът изглежда интересно, но на мен май ще ми е много тъмен и много жълт.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По принцип има и други цветове на фон дьо тена :)

      Изтриване
  2. Течната пудра май си е фон дьо тен от всякъде, само че със завъртяно име :) Но пък спестява стъпката с пудрата след нанасяне на обикновен ФДТ, който не е матиращ. Много ми се иска да го пробвам, но пък тази цена is killing me :))

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?