събота, 28 март 2015 г.

Покупки под влиянието на YouTube - EOS и Rimmel Stay Blushed

Здравейте, приятели !


Днес ще си поговорим за няколко продукта, които закупих под влиянието на YouTube, а също и блогове. От доста време бях заинтересувана от следващите няколко козметични „бестселъри“, че нямаше как да ги подмина. В този момент даже осъзнавам колко „подъл“ до някаква степен може да бъде YouTube, изкушавайки ни и показвайки интересни и нови неща .. които явно на всяка цена трябва да опитаме и ние. Голяма част от въздействието за покупката на тези продукти има и любопитството ми, което все казва – „А наистина ли са толкова страхотни?“. Е, наистина ли? Ето какво смятам аз по въпроса ..




В тази публикация ще ви представя два продукта, които бяха закупени под влиянието на други блогърки и влогърки – чужди и наши. И ще започна с един хит, може би по цял свят. Това е всеизвестният балсам за устни на EOS. Да, сигурна съм, че сте чували много много неща за него. Даже си мисля, че вече почти всеки го е опитал и аз съм последна :D Това е едно много сладурско балсамче за устни, в много оригинална и интересна кутийка, със сигурност не съм виждала друг такъв дизайн.  Когато видях, че се предлага в Enzo,който е един мой много любим и достъпен сайт за онлайн пазаруване, нямаше как да не си го поръчам някой ден. Струва ми се даже (ако не се лъжа де), че купуването му от там излиза по-изгодно от фейсбук страниците, в които се предлага в България.

Започвам с опаковката, както винаги. Продукта пристигна при мен добре опакован и защитен. Вече съм споменавала, че за мен това е плюс, тъй като не обичам в главата ми да се въртят сценарии дали някой го е отворил преди мен (да, такава съм си :D ). До колкото ми е известно балсамчетата на марката пристигат в картонена опаковка или просто обвити във фолио. Ароматите, в които се предлага продукта са супер много – ягода, мента, боровинка, лимон, мед, микс от плодове и т. н. Аз си избрах с мед, тъй като не съм особен почитател на супер сладките аромати при декоративната козметика (в повечето случаи ми се струват доста натрапчиви и изкуствени, и не ми се искаше да намразя един вид продукта сама заради неправилно подбран аромат). И ще ви кажа, че наистина уцелих аромата за мен. Не бих го нарекла точно точно мед, но е нещо много сладко ухаещо .. и дори вкусно! И преди да сте си помислили, че нарочно ям козметичните си продукти, ще се оправдая с това, че съвсем случайно го опитах докато беше върху устните ми. .. и ахнах, защото за пръв път съм готова да изям един балсам за устни не само заради аромата му. Бих определила вкуса му като .. пъпеш, но съвсем леко.  

Балсамите за устни EOS имат много интерес дизайн. Направени са във формата на яйце и се отварят, а също и затварят, чрез завъртане. Затова не се опитвайте да дърпате нагоре капачката! :D (шегувам се, едва ли някой го е правил). Отгоре и отдолу е изписано името на марката. Отвътре продукта е също много необичаен и интересен, тъй като е отново в кръгла форма. Да го извадиш от дамската си чантичка и да го нанесеш върху устните си със сигурност предизвиква интереса на околните. Състава на продукта е също толкова радващ, колкото и дизайна му. Според производителя балсамите за устни EOS съдържат 100 % натурални съставки и 95 % органични. Не присъстват никакви синтетични или вредни съставки – вазелин, парабен, фталат, глютен, петролиум или парафин. На тяхно място са използвани органични масла, пчелен восък, а също и витамин Е. Ако се интересувате ви оставям списъкът със съставките в следващите няколко реда ..

Състав: Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Beeswax/Cera Alba (Cire D'abeille)*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Natural Flavor (Aroma), Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Stevia Rebaudiana Leaf/Stem Extract*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Tocopherol, Cucumis Melo (Honeydew Melon) Seed Extract*, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract*, Limonene**, Linalool**. *Organic. **Component of Natural Flavor. Certified Organic by Oregon Tilth.

Информацията е намерена в интернет. Това е състава на балсамът за устни с мед, но допускам, че си прилича с останалите видове от серията.

Аз лично съм много доволна от балсама за устни EOS. Определено омекотява устните и ги предпазва от студа. Нанася се лесно върху устните, маслено, но дори и да го нанасяте няколко пъти няма да се получи ефекта на наслояването.  Също така доста бавно се изразходва. Аз го имам сигурно вече от месец и не е мръднал почти от първоначалната си форма.  Устните ми не са супер сухи, но все пак зимата им е нужна по-голяма грижа и смятам, че балсама на EOS се справя със задачата. (въпреки, че не успях да го ползвам в големите януарски студове).

Ако ви е интересно от къде закупих балсама за устни на EOS можете да го намерите ТУК.



А сега ще премина към друг продукт, който си купих под влиянието на няколко статии в чуждестранни блогове и факта, че в България не се продава. Това е кремообразния руж на Rimmel London Stay Blushed. Не е така известен, както предния продукт, но пък отдавна исках да пробвам някой кремообразен руж. Stay Blushed се предлага в 5 цвята, като аз си избрах номер 001 Pop of pink. Това е красив, розов цвят без наличието на блестящи частици. Ухае съвсем обикновено, даже бих го описала като крем за ръце. Разнася се много лесно и дори да нанесете малко в повече от продукта може да оправите положението. Стои много естествено върху лицето и придава свеж вид. Бих го нарекла и траен продукт, защото може да издържи почти целият ден без да изчезне (за разлика от повечето прахообразни ружове). Количеството му е 14мл и според мен би стигнало за дълго време. Ето и състава на ружа:

Състав: AQUA/WATER/EAU, PEG/PPG-8/3 LAURATE, Heptyl Undecylenate, POLYETHYLENE, GLYCERIN, DIMETHICONE/DIVINYLDIMETHICONE/ SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, SODIUM POLYACRYLATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM/ FRAGRANCE, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, LAURIC ACID [May Contain/Peut Contenir/+/-: MICA, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), D&C RED NO. 7 CALCIUM LAKE (CI 15850), ULTRAMARINES (CI 77007)].



Можете да намерите продукта ТУК.


Очаквайте и следващият ми пост за продукти, които закупих под влиянието на YouTube. 


Until Next Time.



Iff

2 коментара:

  1. Страхотен пост :)
    До колкото разбрах Флормар също в най-скоро време ще пускат балсамчета в опаковка като на ЕOS,но май първо ще пробвам Eos хаха :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дааа, и аз знам за новите балсами на Флормар, но се съмнявам в действието им. Все пак мисля да се сдобия с някой и да направя сравнение :)

      Изтриване

А ти какво мислиш?