понеделник, 2 март 2015 г.

РЕВЮ: Натурален шампоан Natura Siberica

Време е за първият мартенски пост, който ще посветя на един вече мой много любим продукт - натуралният шампоан за коса на Natura Siberica. От доста време ви бях обещала такъв пост и ето, че вече съм насъбрала достатъчно впечатления за него и мога да изкажа безпристрастното си мнение. 




Ще започна с това, че този, който аз използвам се води за всички типове коса. Моята бих я определила като нормална към мазна, но точно шампоаните за нормална коса ми влияят най-добре (както и балсамите). Опаковката е доста стабилна и удобна, отравя се с нещо като "копченце". Количеството е огромно за мен - цели 400 мл.
Самият шампоан ми е докаран от Русия и все още не знам дали се продава някъде тук, но имам няколко предположения и се надявам да го намеря. Ако успея задължително ще ви споделя.

А сега към продукта. "Запознанството" ми с него започна доста странно още преди 3 месеца. Преди него ползвах продукти на Wash&Go, който "разказаха играта" на косата ми и тя започна много да капе. В началото си помислих даже, че проблема е в Natura Siberica, но когато това продължи и при ползването на други шампоани (при които никога не е имало лоши реакции) разбрах къде е бил проблема. В друг пост ще споделя как се справих с окапването на косата ми, ако ви е интересно.

Сега, когато всичко е наред бих казала, че обожавам този шампоан. Вече го ползвам 2 месеца и косата ми "се чувства" прекрасно. Измива много добре, прави косата мека и гладка. Не я измива до скърцане (просто, защото не съдържа SLS). Най-прекрасното нещо на този шампоан обаче е това, че след него косата ми се омазнява много по-бавно. Смятам, че причината за това е, че шампоаните, които не съдържат SLS не изсушават скалпа. По този начин не се възпроизвеждат допълнителни "мазнини", които да хидратират цялото това положение. Звучи странно това мое обяснение, но ми се струва някак логично. 

В някой друг пост смятам да ви споделя как се грижа за косата си. 

И така, нека обобщим. Това е шампоан без съдържание на SLS, парабени и други вредни съставки. Прекрасно се справя с измиването на косата и не я изсушава. Количеството е доста голямо и струва около 10лв (в Русия).

Горещо го препоръчвам.


Надявам се ревюто да е било интересно и полезно за вас. Ако имате някакви въпроси за продукта с удоволствие ще отговоря на тях.

А вие ползвате ли шампоани без SLS?


Приказен ден.

Iff

7 коментара:

  1. Ето идея от къде можеш да си закупиш шампоана...http://www.explorecosmetics.com/categoriesbg/44/page-2
    Има техни продукти и в още 2-3 български сайта,но в момента се сещам само за този.Трябва да ги прегледам и открия ли и другите ще пусна линкове :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тук също... http://spirala.bg/?s=natura+siberica&post_type=product
    Но избора е по-малък.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за информацията :)

      Изтриване
  3. Аз поръчах моя от http://www.lifecycle.bg/ :)

    ОтговорИзтриване
  4. Има го и в Био маркет Балев и в BeFit. Ползвала съм в лилавата опаковка за суха коса. Скоро купих и този за всеки тип, но не съм го пробвала още. Тук цената не е особено ниска.
    Купих си и пяна за почистване на лице на същата марка. Като цяло съм доволна от тях.

    ОтговорИзтриване

А ти какво мислиш?